關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2011年5月2日 星期一

布布收納兜@第28至第31件手作仔

 


不經不覺巳做了過三十件的手作仔


實在不禁相信自己可以有三十幾件的手作...嘻嘻


 


好早前巳經好想做以下這款手作仔


不過一直都未有時間


加上研究了好一陣子


因為有一點不太明白


請教了兩位老師, 都是用文字請教


所以她們講解了給蕭c奶聽


都不太明白, 所以閣置了好一段時間沒有動工


 


兩個月前, 某天突然很想很想做這件手作


便的起心肝一於自行研究了少少時間


一直未有時間post出來給大家看啊..


 


嘩..勁開心...原來是很簡單的


只是當中要花少少的工夫mark位啫...


很滿足...一口氣縫了四件啊...


兩件作為自家用


兩件作為送給朋友的


 


布布收納兜



 



漂亮嗎????



這個是送給少爺的


因為少爺經常都把鎖匙呀, 手鏈呀等等


亂放一通啊...


 



示範一吓先.....嘻嘻



而這個放了一些糖果


然後放在茶几裡....



這兩件分別送給剛剛買了新居的


兩位好朋友


小小的入貨自家禮物啊...


願她們喜歡它啊!!



很喜歡這個收納兜


簡單又實用


而且還增添了家居的裝飾呢...


3 則留言:

  1. 嘩!!!!!真係好正呀!!!
    死火!!!!?
    我真係唔記得打俾你添....仲要唔要打俾你呀???我勁灰...噚日超忙,屋企有條水喉又甩左,無水用,又要call師傅嚟...都算...
    點知發現三樓廁所門口勁滴水...估計係冷氣去水喉D接駁出現問題...呢家廁所門上面幅牆同廁所門要拆左去再睇吓確實係點....煩C我喇!!!!
    所以....完全唔記得要打電話呢回事=.=" 唔好意思...
    [版主回覆05/03/2011 10:23:00]唔駛驚...唔駛打比我了. 我明白你要訂咩呀...ok.
    吓..咁又難怪你話話勁灰呀, 因為屋企一有啲問題, 真係攪到人好鬼忟憎, 心情一般嫁. 唉...但咪又要搵人整, 又要時間, 又要金錢.  喂, 要咁咪要call你之前幫你整的師父囉....
    滴水好煩嫁, 一定要佢攪番掂添呀.  
    所以話呢...裝修呢家嘢, 真係未試過有人會一take ok囉...跟本點都係會有問題.... ==
    我呀, 我其實都煩緊, 因為住咗呢到半年多, 發現每日個厠所都會傳出一啲難聞的氣味...初時以為係唔乾淨, 但係我哋個個星期都大洗厠所, 平日又唔會有啲咩特別嘢.  試過好多方法, 倒漂白水, 消費藥水, 所有清潔劑, 通通都用過.  但係都唔知果果味係邊到嚟...????  一開抽氣扇等佢抽一陣會好啲, 但係一關上, 就又出現個味...勁煩呀...
    我都打算叫管理處嚟check吓, 果種味, 又唔係話屎味, 又唔係啲渠味...唉..總之就有味啦....
    香氛又用埋都係咁...唉..唉..唉...

    回覆刪除
  2. 其實我地呢家呢D執漏...唔使錢...不過超煩!!
    因為....認真嚟計...我地未正式收屋架!仲有D工程未做...所以有D野會係臨時性質...就好似水喉咁喇!!但...我知係臨時,都估會甩甩漏漏...但...個頻密程度低D,我會開心好多
    但係廁所門滴水...就真係佢地工程上有問題...不過,我大判其實係超好人,佢都講過...我地間屋真正收樓時,有半年保養期,期間有咩關佢事,佢都會負責...但佢都同我地講,總之過大半年都好,如果間屋有滲水/漏水...佢會負責到底...咁佢間公司都係大間,我都好信佢既.
    哎呀!!!你個廁所都有問題呀...唔有臭味...但你地又試過好多方法喎...
    會唔會真係有D野痴左係D渠到,但你地又通唔到佢走,而佢耐左所以有臭味呢???如果再唔得,可能要試吓搵D通渠佬嚟望望.

    回覆刪除
  3. 好可愛的收納盒子。

    回覆刪除