關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2011年5月5日 星期四

蕃茄蘑菇煮雞柳(內附食譜)

 


2011年5月2日(星期一)


 


今日下午仲諗緊煮唔煮好???


嗯...想食啲開胃少少的餸喎..


嘻嘻...多數都係有蕃茄的餸


因為酸酸哋嘛, 實開胃啦...


 


是日晚餐:


蕃茄蘑菇煮雞柳



材料:


雞扒或雞胸    2件


白蘑菇       數隻 (今次買唔到)


蕃茄    3大個


紫洋蔥 或普通洋蔥   1個


蒜茸    適量


 


醃料:


鹽 , 酒, 胡椒粉      少許


 


汁料:


蕃茄醬     4湯匙


喼汁 , 糖, 生抽 適量 (自行調較, 試味啊..)


鹽 及胡椒粉  少許


水    1杯



 


做法:


(1)  雞扒去皮切件, 加入醃料醃約15分鐘至30分鐘


(2) 蕃茄洗淨切件, 洋蔥去衣切塊, 蘑菇洗淨瀝乾水份, 每粒切3至4片, 備用


(3)燒熱鑊, 下少許橄欖油, 把洋蔥炒香, 加入蒜茸炒一會,


再加入雞肉炒幾下, 跟手加埋蕃茄, 蘑菇炒, 然後下汁料;


(4) 較至中小火, 冚蓋, 煮至所有材料熟透後, 試味, OK了, 用少許生粉水埋芡,


上碟即成.


沒有留言:

張貼留言