關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2010年6月27日 星期日

少爺出走@台灣

因為少爺做的PROJECT


都係台灣


所以呢幾日少爺又出走了


今次多咗一日


四日三夜


 


因為係琴日星期日飛


所以今次我送少爺去機場


係機場到食埋飯添


不過到少爺入去時


好唔鬼捨得囉


少爺咪話囉。。。都話唔好送機嫁啦


你乖乖係屋企咪好囉


而家又唔鬼捨得。。


嘻嘻。。。


 


少爺今次的台灣PROJECT


梗係唔多唔少要講普通話啦。。


努力呀。。。蕭C奶比膽你,講多啲呀


 


聽少爺講,話9月份就比第二個同事去台灣


可能遲吓有機會去跟杜拜的PROJECT喎


嘩...聽到我都想跟埋去呀...


少爺話希望杜拜的PROJECT


等佢過咗試用期先去就最好


因為過咗試用期, 咁就可能可以帶埋我過去


咁就正屎LU...


到時先算啦,因為始終都係工作, 唔係去玩嘛


4 則留言:

  1. 太好啦,免費坐飛機~
    [版主回覆06/28/2010 13:00:00]要做嘢嫁......靚太...
     

    回覆刪除
  2. Hi!
    This is Betty, the PR person for Le Creuset in Hong Kong! Thanks for being a fan of us. We are opening a flagship store in Central and we are hoping to invite you to come to our blogger cooking event! Will you or your friends be interested? Let us know!
    Betty
    66424776

    回覆刪除
  3. 可以做跟得夫人..
    [版主回覆06/29/2010 09:48:00]我都想呀。。。。最好遠啲的地方囉。。

    回覆刪除
  4. 你兩公婆真係恩愛到爆燈 ... 小別勝新婚, 我都想出走幾日啊
    [版主回覆06/30/2010 13:15:00]你而家要乖乖哋咁好好養胎呀,所以呢。。。出走。。。再遲吓先啦。 知道未呀。

    回覆刪除