關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2010年6月18日 星期五

有啲進展了

哈哈。。好耐都無UPDATE吓我新屋的情況


係因為。。跟本無進展囉。。


都無嘢講 ,得啖激氣。


都費事寫呀。。


 


話說少爺吹三吹四之下


呢幾日終於都有啲啲嘢睇吓


不過都仲係未油WALL


想屎呀。。


門框及門送咗嚟


裝了門框,用咗啲木條固定咗佢


門未裝上


雲石吸咀都裝埋


 


 


WALL就只係油咗一層唔知咩啦。。


(佢話油咗,但我哋唔覺囉)


廚櫃送咗嚟,仲裝咗添


不過佢話個媒氣煮食爐表


要搵媒氣公司師傅嚟改一改個位


下面個櫃先可以裝到喎


所以今日星期六約咗媒氣公司嚟睇位


 


至於浴室上星期CONFIRM咗


都叫佢起埋貨比我哋


我哋同佢講咗6月27日要入伙


我真係睇吓佢點攪


佢仲叫少爺係時候準備張萬一蚊的支票


我睬佢都有味呀


總之佢要裝哂個廚櫃,油埋WALL及


裝埋個地枱,我就比錢。


而家唔比都咁拖我哋,比咗錢仲睬我哋


屎都唔比。就算係比,我都只會比


最多一半。


 


好了,講住咁多先。。。


1 則留言:

  1. 煤氣煮食爐錶改位好似要收錢咖~ 你地唔好比錢住呀, 佢地做野太慢喇, 你同佢講你做夠幾多先再比啦~
    [版主回覆06/20/2010 18:12:00]係呀, 要錢呀, 我一早知, 不過諗住係幾百蚊都算.
    因為原來媒氣公司規定, 只可以改上下位置, 就係收幾百蚊.
    但係而家因為個櫃入唔到, 要改去左邊, 琴日約埋媒氣師傅嚟, 睇位及報價, 佢話公司係唔比改左右, 但係都視乎情況, 而家媒氣師傅見個櫃入唔到, 咁都可以比我哋改, 但係因為改左右的話, 工程多啲, 要成千蚊呀. 激死. 無端端又用多成千蚊囉...
    我哋琴日即刻落去裝修公司到嘈囉...講明唔會比第二期錢佢呀, 一定要佢裝好廚櫃及做埋門, 睇過收唔收貨先, 如果OK先會比.
    仲同佢講明, 改咗錶後, 我哋問佢幾多日比番間屋我. 佢話12日. OK. 信埋佢今次. 就係咁.

    回覆刪除