關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2010年6月16日 星期三

第三位醫生的意見

6月9日星期三見完屯門醫院的郭醫生


返公司跟好友叻叻分析


又打了一通電話給好友蕉蕉分析


晚上又跟少爺好好的商量


初步大家都是覺得咩都唔做住


但心裡總有點不安


所以今日,6月10日星期四


下午約了另一位私家醫生


問問意見


 


到達Dr Leung的診所


本應心情緊張, 可是給reception的


護士攪到我無時間緊張


因為護士小姐係咪同我閒聊


都好的,分散吓啲注意力


有時係出面到‘等’入去見醫生


其實係好難受的,個心好唔定的


 


等咗十分鐘左右


終於都叫我個名了


入到去,Dr Leung , 一名女醫生


Dr Leung問我咩事???


我就將由我發現子宮頸的問題


做咗手術,之後的屯門醫院的郭醫生的見議


總之就將成件事,一五一十講比Dr Leung知


我其實係想知我究竟而家應該做咩好?


 


Dr Leung一見到我的主診醫生Dr Chan的報告


Dr Leung就同我講,原來你係Dr Chan的病人


佢就同我講:係香港,有關子宮頸的問題,腫瘤等


呢方面的,只有幾位醫生最TOP,而家幫你做手術


的Dr Chan係其中的一位。


 


(Dr Leung一講話Dr Chan係咁TOP,果一刻個心


其實實在好多)


 


跟住我答:係呀。


Dr Leung就講: 係呀。Dr Chan係好專業,


                            同埋好有經驗的醫生嚟嫁。


                            講番你的問題先。


                            做多次切割手術都可以,


                            但係都認為無需要咁急切,


                            加上你剛做完,傷口都正在


                            復元。我認為三個月後,起碼


                             抽一次細胞化驗才作決定。


跟住我問:咁如果我真係決定咩都唔做,


                      擇定期抽細胞化驗,但同時


                       我又可以生BB。 但我又想知,


                       咁係咪我生完BB先可以再繼續


                       抽細胞,定係話BB同抽細胞可以


                       共存一齊做的?


 


Dr Leung就講: 係兩樣一齊共存的。唔會影響


                               BB的。放心。只係若果做切割


                               手術,因為宮頸少咗,會比較容易


                                流產。要份外小心。同埋子宮的原


                               位癌要變成癌症,係比較慢的時間。


                               若果病人定期抽取細胞,可以早點發


                                覺,就可以早點醫冶。


 


                                其實你唔好太過擔心,因為Dr Chan


                                係一位好有經驗的醫生。其實我認為


                                當Dr Chan接你的CASE時,幫你由檢


                                查到做手術,以至出埋REPORT。


                                Dr Chan其實巳經心裡有數,你的病情


                                係去到邊個地步。應該要做咩的。


                                所以你應該要有信心,唔好擔心。


 


                                Dr Chan既然叫你6個月後先抽細胞,


                                而屯門醫生又可以安排你3個月去抽,


                                咁我認為兩邊一齊睇,可以有雙重保障,


                                兩邊一齊FOLLOW,就可以安全好多。


 


跟住我問:咁3個月抽一次,會唔會密咗啲,對子宮頸


                    唔好呢?


Dr Leung就講: 唔會。 不過如果你係想生BB,


                                 我會見議你,若果抽咗一次細胞,


                                 或者直至到去埋Dr Chan到抽埋,


                                 化驗報告出咗無問題的話。


                                   我認為你需要盡快有BB,


                                   因為你唔知細胞會幾時變,


                                   若果有幸生咗一個,到時如困不幸


                                   細胞真係有異變,咁你起碼都巳經


                                   生咗 BB,到時有咩事,都可以容易


                                   決定。


跟住我答:咁又係。 我都明白醫生你的意思。


                      其實我自己都係咁樣分析的。


 


之後,Dr Leung幫我作身體的子宮檢查,


佢都話個傷口埋得好好,放心。


佢又係話Dr Chan都切割得幾深幾濶


若果要再做,都可以做到的。


 


檢查完後,都無咩要問了


起碼都得出咗一個比較安心的答案


就係睇多三個月至半年


都係抽第一次細胞,先再才打算


總之係呢幾個月裡,好好減壓,放鬆自己


保持心情開朗,等啲細胞唔好變啦。。。


 


離開診所,就打比少爺,叻叻佢哋


報告咗比佢哋先


跟住都未趕得切打比蕉蕉,


蕉蕉就打咗比我了。


暫時叫做可以安心啲。


 


但係一波未平,一波又起呢。。。。


就係抽血結果出咗


今日下午,就收到護士打嚟


約我明天6月11日早上11點


番去見醫生及聽報告


唉。。。仲諗住幾日無收到電話


應該無事。。BUT。。。NO囉。。


不過我自己咁諗


我覺得抽血真係出咗問題


應該無子宮咁緊要掛。。


同埋我開始學放鬆自


既來之,則安之吧。


 


不過我好唔鐘意


就係呢排日日都好似病壞咁囉


日日去見醫生


當然心情唔係幾多好


不過我會好好咁控制的


都係果句


既來之,則安之!


沒有留言:

張貼留言