關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2010年6月17日 星期四

抽血結果@懷疑是紅斑狼瘡

一波未平, 一波又起....


真係一浪接一浪...


 


子宮頸的問題, 暫時有了決定


可以放埋一邊先


 


6月10日星期四, 下午回到公司


'鄧'都未坐暖


收到之前抽血的診所打嚟


護士話醫生約你明天回去看抽血報告


oh....聽見要看報告...心知不妙啊...


ok...明天早上11點, 無問題...


 


唉...一間就要去睇個私家醫生


有關子宮頸的問題


而家聽日早上又係睇醫生....


成個病'壞'咁囉...三日唔埋, 兩日就要見醫生


 


6月11日星期五, 早上11點正


到逹診所, 醫生叫名....敲門入去


坐抵....醫生就打開報告


醫生說:  報告出咗, 好多嘢, 都好正常, 無問題,


               但係唯獨有一項的度數比較高.


               'Anti-Nuclear Antibody抗核抗體' 呢一項度數比較高,


                'Anti-Nuclear Antibody抗核抗體' 簡稱 'ANA'


              正常為低於40, 但你係 '160', 高出咗好多.


              ANA的診斷義意是在於分辨紅斑狼瘡的可能性


我便問:  紅斑狼瘡.......(唔係呀話.....又一樣煩嘢....我心諗.)


                咁醫生咁即係點呀?


醫生答:  較常受影響的包括皮膚﹑關節和腎臟,


               常見的病徵包括水腫﹑發燒﹑關節腄痛及發炎﹑


                脫髮﹑皮膚出現紅斑或紅點? 咁你有無以上的問題?


我答: 無.  通通都無, 係隨咗皮膚痕囉...


醫生答:  如果你咩病徵都無, 表面咁診斷, 應該唔係紅斑狼瘡,


               所以你唔好咁擔心先. 因為紅斑狼瘡, 係要有四項以上


              的病徵, 先可以叫做紅斑狼瘡. 加上仲要驗埋其他嘢


               先可以確定你係紅斑狼瘡.


我問:  咁而家應該點呀?


醫生答:  我會轉介你到醫院的內科專科到睇,


               等內科部同你作最詳細的檢查. ok.


我答:  咁好啦.


 


之後我叫咗醫生簡單咁講解咗紅斑狼瘡其實係點的.


跟住, 我就打咗去博愛醫院到預約


個期都幾快, 下個月,即係7月20日


 


之後返到公司, 因為我有一位同事係有呢個病的


所以我請問咗佢有關紅斑狼瘡的問題,


佢好好, 仲同我講, 照表面睇唔似係,


因為我只得一個病徵, 就係皮膚, 同埋


同事話, 唔可以單睇ANA呢個度數


仲要驗埋其他的, 才可以確定.


而且同事仲問我, 係咪壓力大, 唔開心, 個人緊張


因為佢叫我放鬆啲, 有可能過多幾個月


呢個ANA度數有可能會變低的


佢話心情唔好, 壓力會影響


同埋佢話, 就算真係唔好彩有呢個病


係可以醫到的, 唔好咁怕.


ok. 聽完同事咁講, 都係個句


放鬆自己, 唔好比壓力,


都係既來之, 則安之.


當佢無到先, 到時先算啦.


沒有留言:

張貼留言