關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2010年6月14日 星期一

跟少爺商量

見完屯門醫院的郭醫生後


便坐車回公司


返到公司, 跟好友叻叻傾了


回到家, 再跟少爺商量


一齊分析之下


總是認為現在應該咩都唔做住


 


第一....子宮不能切除, 因為跟本不需要


這麼急著下這個決定, 因為現在咩都無事,


唔駛咁做.


 


第二......再做多一次切割手術, 因為我哋都覺得


剛剛才做完手術, 傷口才剛開始覆元,


咁快又做.....好似唔係幾好喎...


加上我哋都覺得若果真係有需要要再做


我的主診醫生Dr Chan一定會叫我做多次


但係Dr Chan都話要觀察, 6個月後抽細胞組織化驗


而且我哋都覺得, 就算要做, 都想抽咗起碼一次的


細胞睇咗先


 


第三.....咩都唔做.....我哋最後分析, 都係會擇呢個


咩都唔做...因為..我認為. 亦都有信心, 我可以靠自己


令到個病唔會惡化.  因為我開始改變我的人生.


 


經過咗決定之後, 但係因為個心都未好安定


最後決定搵多一個醫生問吓意見


約咗聽日下午4點半去見一見先


聽多一個醫生的意見都好嘛


因為而家一個就話6個月後抽細胞


一個又要我決定做多次切割手術


咁不如聽多一個醫生的意見


咁就安心啲囉...


 


 


 


沒有留言:

張貼留言