關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2007年8月8日 星期三

最近忙咩呢?

嘩!最近十分忙碌,使我沒有時間寫blog呢?由於最近放工後,差不多每天都有其他活動,每天除了要工作外,放工後,有時會去羽毛球,有時又去學整麵包,又要陪老公去看牙醫,又約了朋友去學化妝,逛街等等.........一下子太多活動,令我沒有時間好好休息呢? 
最近忙到連我奶奶都唔得閒見同食飯,真不好呢?但幸運的是,我的老爺同奶奶都是開通的人,當然沒有怪我啦,反而他們還很關心我呢!我去學麵包嗰日,我老公咪返去食飯囉!講到學整麵包,唔錯呀,第一堂學咗芝士包及芝麻包,我從來都未整過麵包的,以為搓麵包好難的,但學咗一堂,到咗實習時,又不是想像中這麼難整的,而且整咗出來之後,好好味呀!!!!!好新鮮,好香,好鬆軟呢? 明天將會學第二堂,總共有三堂的.好好玩呢?


上星期六,去咗學化妝,都唔錯呀,因為我而家學識幫自己修輪廓,可以化得廋少少,而且還有其他的化妝技巧呢,玩吓都唔錯嫁!


嚟緊十二號,有朋友來我家大食會,這個星期當然忙準備大食會餐單的事啦!今次有成9樣嘢食同3款甜品囉!而且今次的甜品,我未整過,所以呢排食完飯後,我都先試整吓
咖啡杯
,睇吓好唔好食及成唔成功囉!好認真嫁,我好專業嫁,所以呢排忙,係有原因的,但我好鐘意,好樂意做的!哈哈!


好了,今晚寫住啲瑣碎事先.ok.


沒有留言:

張貼留言