關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2007年8月10日 星期五

蘋果雪梨煲生魚湯

我很喜歡用一些生津止渴的生果來做湯水的材料, 貪其有滋潤的作用. 這次為大家介紹的湯水當中有生魚.....很多朋友都很怕煲魚湯,因為會有腥味. 現在等我這位靚太教大家煲一款又好飲又唔腥的魚湯啦!


其實秘訣是多放薑煎魚,煲湯時亦要放果皮. 生魚重一斤半左右最為理想,煲湯時先把魚煎至金黃,有助辟腥之外,魚肉亦不易煎爛,可令湯水可口.


材料:


蘋果及雪梨          每個1至2個(試乎大小)


生魚                       1條


生薑                       5片


果皮                       2片


油                           2湯匙


水                            適量


做法:


(1) 蘋果及雪梨刨皮,去芯切塊.


(2) 生魚清洗乾淨,用廚房紙巾印去水份.


(3)於鑊中燒2湯匙油,放入薑片爆香.輕輕把魚放入,煎至兩面金黃色.


(4) 果皮浸軟.


(5) 先把水注入鍋中,加入所有材料, 開大火煮滾,後轉慢火煲2小時,便成.


** 把煎香的生魚先放入煲湯袋內再煲,可防止魚骨散於湯中, 咁就安全得多啦!


沒有留言:

張貼留言