關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2007年8月22日 星期三

渡蜜月告吹了!

呀。。。。。。。。。。。呀。。。。。。。。。。,哈哈,我哋的渡蜜月要告吹了
枯萎的玫瑰
,因為阿榮星期一去見咗份新工,見咗足足成三個鐘咗右,聽阿榮老公講話interview時雖然佢對自己的表現好滿意,但係當見IT Manager時,比個Manager問到佢口啞啞喎,以為唔得啦,而且阿榮老公有問,幾時會收到通知呢?咁間公司話如果OK的,我哋會係兩個星期內覆你的。哈,老公又好幸運喎,到咗當天下午二點左右,間公司就話請佢,叫佢呢個星期六去簽約,仲想佢九月二十四日上工呢?咁老公現時的公司係要一個月前通知的,所以老公星期二就辭職了,當然佢老細一定會留佢啦,足足同佢講咗成差不多四個鐘,但係。。。。。老公當然都係話要走了。老公仲向佢老細要求,想再早多一個星期走,想同我去旅行,但係佢老細就唔想囉,而我老公就諗住睇吓公司呢排請唔請到人了,如果請到,咁阿榮老公就可以早少少走囉!


其實我就一早有心理準備我哋的渡蜜月會告吹的,因為我都知阿榮老公想轉工好耐,而且佢公司最近都走咗好幾個人,我都想佢轉工的,因為我知佢係公司到好大壓力, 有時放假都要比啲客搵,根本就無私人時間的,就好似24小時都要返工咁,我除咗擔心佢壓力之外,當然最擔心的係佢無足夠的休息時間。而家好啦,雖然都唔知新公司會唔會成日要OT,但有新的發展及前途,呢樣係最重要的,所以好‘鄧’阿榮老公開心的,佢好我都會好呢。


所以我哋的渡蜜月要再延期了,長旅行就唔去得了,我哋應該會去短線囉,但都要睇睇去邊到,而且最重要的係要阿榮老公最後可以有幾多日假期了。我就同阿榮老公講,咁我哋就去‘澳洲’,阿榮老公就話,夠時間咩,我話夠,‘澳門’加‘長洲’呀,三日兩夜仲唔夠,我哋就一齊大笑了
開懷大笑


 


沒有留言:

張貼留言