關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2007年8月8日 星期三

終於得到解脫,太好了

較早前我曾寫過一篇叫做'太在乎'的blog,當中講述我心中太在乎一位朋友,但是,前幾天,我發現了,其實當自己仍然很在乎她,心中仍然有這位朋友的位置時,我才發現原來她根本不在乎自己,而且她根本沒有當我是朋友,其實應該係佢根本連當我係普通朋友都無.但奇怪的是
驚訝
,當我知道後,我問我自己,點解我無唔開心的
傷心
?點解我無嬲的
勃然大怒
?點解我無覺得有之前個種'酸溜溜'的感覺呢?終於我明白到原來當你有日找到答案時,可以得到解脫的時候,呢種感覺,實在太舒服了,突然間成個輕鬆哂
吐舌頭
,鬆咗一口氣.因為我終於睇清楚呢個人,睇清呢個人的問題,根本佢就唔值得我在乎佢,根本唔值得我個心成日諗住佢,既然我巳經知道及明白,唔通我仲會咁傻,我就當佢係朋友,但佢呢?當我係傻女呢?
  都好,個心唔舒服咗咁多年,今日終於得到解脫了,好多謝上天對我咁好,比咗呢個機會我,可以睇到個答案,可以令我早啲解脫. 所以話呢好人真係有好報的.   而家的心情好好,以後我唔駛每次見到佢的時候,個心都好唔舒服,好酸,好唔開心咁了.   朋友,我相信只要自己真心對朋友,朋友一定會感受到的.   我覺得自己好幸運,因為我可以認識到好幾位真心的好好朋友,我一定會好好珍惜他們.希望我們可以做到永遠的朋友,真的可以做到'友誼永固'
紅玫瑰
.

沒有留言:

張貼留言