關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2013年8月16日 星期五

土魷蒸肉餅 (內附食譜)

土魷蒸肉餅這道菜,

是一道家常菜式

我相信九成的家庭都會煮過

今次就用我的LC PINK PINK BUFFET來試蒸


原鍋上, 非常美啊....







材料:

碎豬肉    25元

土魷   1隻



調味料:

生粉/粟粉    少許

豉油    少許

糖   少許

雞粉   少許

油 少許 (可以不加, 我就無再加)


做法:

1)  土魷先用水浸軟, 不要浸太耐啊...會無味嫁..大約十至十五分鐘. 

浸軟後, 用剪刀剪碎, 備用.

2)  碎豬肉, 土魷加入調味料拌勻, 放在LC BUFFET 鍋上.

3)  開火, 中火三分鐘, 轉小火四分鐘, 熄火焗五分鐘.  完成.










這個菜, 十分好下飯,  每次都會讓我添飯.....

所以不能常常吃啊....

不然....我會更肥啊...KAKA...

1 則留言:

  1. 妳真係好勤力呀 我平時都係去超市買現成蒸肉餅蒸來食

    回覆刪除