關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2013年8月2日 星期五

剁椒魚頭@四川菜 (內附食譜)

之前見玻璃珠成日都整這款剁椒魚頭

實在太太太吸引...

一直也很想很想試整

剛巧某天, 偽主婦很好, 路經三希樓

便問我們有沒有人要買三希樓的剁椒醬

嘩....當然立刻舉手啦....

謝謝偽主婦幫忙購買...

yeah...可以整了.




有咗buffet, 真係好like蒸蒸蒸....

日日都好想諗嘢嚟蒸.  





食譜來至:  玻璃珠


材料:

大魚頭   1個
剁椒醬   差不多1碗
蒜頭   1大個 (切碎)
薑 1湯匙 ((切碎)
蔥花   1棵 (切碎)
指天椒    2隻 (喜歡吃辣的可加, 不吃得太辣不用加)



調味料:

生粉    適量
酒   適量






做法:

(1)  魚頭洗淨, 請魚檔切件, 抺乾水份, 放在鍋中, 加入生粉及酒醃一會.
  (不需要加鹽, 因為刴椒醬好咸)

(2)  準備另一個鍋, 下油, 加入薑粒及蒜茸爆香, 再加入刴椒醬及指天椒炒香.

(3) 把巳炒好的醬, 鋪在魚頭上面, 醃一小時或時間再長啲梗好.

(4)  開火, 我用LC BUFFET, 就無水蒸, 中火3分鐘, 轉小火4分鐘, 熄火, 焗5分鐘.

(5)  灑蔥花, 贊熟油, 及很小很小豉, 完成.



**  其實係好食, 但係個醬本身好咸@@, 所以一定唔好落鹽呀.

**  我會試整多次,  看看如何令到個醬無咁咸先.

**  我這樽刴椒醬在三希樓, 花園道科達中心4樓買的.






就是這樣了......記得搵人SHARE呀,

因為超大樽呀.




2 則留言:

  1. 真係好想試呀!!!!
    請問可唔可以 add 我呀? 我加唔到你!
    [版主回覆08/13/2013 00:12:28]其實點加...我應該加咗你嫁了...OK MA?

    回覆刪除
  2. 我又想翻一翻。但唔用魚頭可以用咩呢?

    回覆刪除