關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2013年8月3日 星期六

味噌豬腩片煲 (內附食譜)

之前係梁九記買咗包豬腩片

一直都未整

但係同行的敗婦們都整完了

把幾火,......今次一定要煮咗佢...

同敗婦們傾開, 要煮豬腩片

問吓大家會點煮

MRS HORSE就話佢會用味噌來烹調

E......味噌....都好喎....

平時我多數用蒜, 蔥, 豆豉爆炒的...

味噌就未試過. 反正咁橋我屋企有盒味噌.

YEAH....一於試整吓MRS HORSE的方法先.



味噌豬腩片煲




先來材料:

豬腩片    1包

三色椒    每個1小個

洋蔥    半個

蔥段    適量



調味汁料:

日本味噌  



韓國豉油

味醂

料理油



(以上醬料, 自行調較到喜歡的味邊及份量)

因為我都無量份量呀, 咸的就加多點糖或水, 重之就較到合適自己口味啦







做法:

(1)  燒熱鑊...放入豬腩片炒一會, 不用下油, 因豬腩片巳有肥油.

(2) 再放入洋蔥炒再放入三色椒炒.

(3)  然後較好個汁, 加入去炒勻, 試味.

(4)  最後加入蔥段, 完成.




6 則留言:

  1. 望到都流口水....不過呢家姐姐煮飯,佢都唔係好識周圍買調味料個d咁...所以得個睇字!!!
    希望下年阿仔大d,我朝早可以揹埋佢出街買餸,咁就可以多d唔同嘢食喇(不過到時又要就bb口味=.=)
    [littlekawai回覆08/14/2013 21:48:47]好呀!真係好耐無見啦!
    [版主回覆08/13/2013 00:11:41]小嘉, 好耐無見呀...真係話探你及你BB, 探到而家都未探...>< 唔好意思呀...好多謝您仲成日留言係FB呀...九月來約你見吓面, 好不好呀..(這次係堅的)

    回覆刪除
  2. 豬腩片係好好用的食材, 本身夠肉味, 點整都唔差
    係肥囉...
    [版主回覆08/13/2013 00:10:12]嘻....食得就唔會怕................肥...KAKA...

    回覆刪除
  3. 妳好呀 無意中搵到妳個blog 之後就好鍾意睇
    每次睇都好開心 加油!
    [版主回覆08/16/2013 11:09:48]HI, BUNNY, 謝謝您呀.

    不過我工作太忙, 夜晚又要煮飯, 又要做吓少少家務, 所以成日都好懶, 無UPDATE個BLOG. 我盡量UPDATE吓先. 因為寫BLOG都花好多時間. 個心好想寫呀, 但係....希望你唔會放棄我啦...^^

    回覆刪除
  4. 吸引吸引,好味道!

    回覆刪除
  5. 可惜我是香港人,很難去九記入貨,包豬腩片的確吸引

    回覆刪除