關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2013年1月11日 星期五

自製蘿蔔糕

2013年1月11日(星期五)




蘿蔔糕一直咁大個女都好想學自己整

但一直都無機會

加上又未搵到一位專人教授

有天跟好友兼同事傾開

發現她的嫂嫂蘿蔔糕好美味

加上我也之前巳認識好友的嫂嫂

再加上嫂嫂和我住得很近

我便請好友邀請她嫂嫂教我整蘿蔔糕了


一向都懂烹飪的我

每年一到新年, 總是有很多朋友都問我: 整唔整蘿蔔糕呀???

可是我總回答: 我都唔識整的.

通常啲朋友會半信半疑回應:  唔識!!!??  係咪呀, 你咁叻煮嘢, 無理由喎.

嘻.....老實說:  我都係只識普通嘢啫...

甚麼蘿蔔糕呀, 年糕呀, 芋蝦呀...通通都不懂....KAKA


今年真的很想很想學

所以今天專程放假一天

就去學蘿蔔糕了

至於蘿蔔糕口感, 實在是人人不同

我個人比較喜歡多重蘿蔔味

不要一吃落口, 只有粉漿, 沒有蘿蔔

我喜歡勁多蘿蔔絲的

而且味道要適中, 不太咸也不要太淡

今天很幸運地, 找到嫂嫂

她的蘿蔔糕就是我想要的味道及口感

個人來說, 實在很合我心意呢.




謝謝好友, 也謝謝嫂嫂親自教授.








終於都學咗了, 個心即刻好心急想試吓無嫂嫂係身邊

自己整, 成唔成功添...

即刻訂臘腸, 臘肉...WAKAKA...

好想好想下星期六日試整一次

成功咗, 咁今年新年, 我就可以自己親手整嚟送比

我的家人及朋友了....




嫂嫂仲好好人, 話遲吓再教埋我整年糕添...

好嘢...

不過聽人哋講, 如果果年蒸唔成年糕

即係年糕不成功

會影響全年的運程

所以....我諗住到時去嫂嫂到學完,

年糕係唔會整的...

到過咗新年, 年中時, 我才當玩的心情先試自己整

我全年運程唔好都算

唔想攪到屋企人運程呀嘛.  係咪先!!!!






1 則留言:

  1. 自家製蘿蔔糕真材實料, 無添加, 讚呀

    回覆刪除