關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2013年1月28日 星期一

【深夜食堂煮婦同樂會第30話】味噌鯖魚 (附食譜)

【深夜食堂煮婦同樂會第30話】味噌鯖魚 (附食譜)





OH....蕭C奶打從聖誕節開始, 就課課都逃課 ><

因為實在太忙, 都係果句, 日日返工都用咗十小時啦

有時又要同朋友仔食XMAS DINNER

自己有時又想抖吓, 又要陪吓屋企人

又要攪XMAS PART的嘢, 邊鬼有咁多時間啫...>< >< ><

前幾日睇鬼嫁個blog, 見到味噌鯖魚,

唉...係時候都要交啲嘢出嚟啦...^^

咁反正今日都未諗煮咩, 呢個又easy to cook喎...

參考咗其他blog友的煮法

大家都差不多, 最後我就跟咗鬼嫁小姐的做法去做...






鯖魚一次都未曾自己煮過, 多數都出街先食過

不過, 平時出去日本餐廳到食, 多數都係煎的方法

魚皮脆香, 肉又多汁, 好鐘意煎的方法.

今次這個就用味噌及燉煮的方法

其實個心都諗....會唔會好腥呢...@@

不過因為食譜內有薑蓉, 所以都ok的. 

不過老實講, 都係腥腥哋, 我就自己唔係好like這個方法煮鯖魚

下次都係用番煎的方法lu...

對於這個味噌鯖魚, 我和少爺都覺得一般啦

話好食一定唔係囉...話難食又唔會囉....

加上我本身都唔鐘意食味噌的....

所以多數啲味噌湯我都唔飲嫁.  哈哈...






材料:


鯖魚     2條


薑蓉  1茶匙


 


調味:


日本麵豉   4湯匙


日本豉油   1-2茶匙


味醂  5湯匙


酒    3湯匙


糖    2湯匙


水    6 湯匙












做法:



1)   
鯖魚用少許鹽洗淨,切成三份, 備用








2) 預備熱水略浸鯖魚片數分鐘,去除魚腥味








3
LC鍋 或其他鍋 加入所有調味料拌勻煮沸








4) 加入鯖魚和薑蓉,滾起轉小火煮6-8分鐘, 再熄火焗2分鐘, 完成











是日晚餐:

味噌鯖魚及素湯蛋白浸豆苗

(清清哋又簡單....)



3 則留言:

  1. 我都係呀
    逃到今時今日都仲逃緊
    我一直以為鯖魚係三文魚添
    btw,我今晚煮左你個蕃茄蘑菇雞柳
    好得呀
    [妹子回覆02/05/2013 03:03:34]哈哈,唔洗客氣,交流下啫,我會常來的
    我地可以成為逃課威龍姊妹花喇
    係丫,送飯一流,又唔難,我多謝你就真
    [版主回覆02/04/2013 11:06:14]妹子, 謝您來探訪呀....哈哈...我都逃咗好多課....其他人都好鬼勤力.

    蕃茄蘑菇雞柳真係好好味嫁, 酸酸地好鬼好送飯又開胃, 你鐘意就好了. 謝謝.

    回覆刪除
  2. 我鍾意飲味噌湯, 聽講好有益~
    不過整鯖魚我都係鍾意煎香食多d~
    [版主回覆02/04/2013 11:06:51]無錯....鯖魚乽係煎好食啲, 又無咁腥呀.

    回覆刪除
  3. 似模似樣!整得好好呀!
    [版主回覆02/15/2013 13:57:43]嘻.....OK啦...嘻....OK啦...WAKAKA...

    似模似樣....我覺得自己係..裝模作樣...^^

    回覆刪除