關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2013年1月23日 星期三

煮婦小聚會@花花家

好開心係BLOG的世界裡可以識到朋友仔

而且仲係一班愛烹飪的煮婦們


好多謝各位煮婦們的分享

我係當中最不懂烹飪的煮婦

係各人身上我也學到很多烹飪的心得

今天我們就來到其中一位煮婦的家中攪攪震...哈哈..

而我的角色係.....等食!!!!







因為我要返工, 所以我要兩點先可以去到花花家

一去到巳經係咁食食食....

莎莉豪, 我叫她做豪姐的...嘻...

豪姐整咗個戚風蛋糕, 好食到不得了,

一個人簡直可以吃半個囉...

跟位, 豪姐教我哋做牛角飽

嘩...keet fit大敵...但係...

我都忍唔住吃了兩件...





跟住就開始整pizza了, pizza我好想學

不過...我都係無睇到個皮點整, 下次要問番大家先

自家製pizza太正了....

總之好味好味好味囉...




花花太客氣了...

我咩都無做過...><

但係又食又拎囉...

我幾時先可以有間大啲啲的屋

可以招呼大家呢...


沒有留言:

張貼留言