關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2012年10月28日 星期日

大閘蟹宴


2012年10月28日(星期日)




幾年都無食大閘蟹了

今年終於忍唔到口了

因為個個都係fb到係咁post啲大閘蟹相囉..

雖然我同少爺都減食及戒口中

不過見有少少成績, 呢排又工作忙

反正幾年都無食,


一於就獎勵我哋自己啦...

一早約好了少爺家姐一齊品嚐大閘蟹

 
本來一直少爺都幫襯開銅鑼灣的華記買大閘蟹

但早前剛好看見偽主婦今年跟朋友幫襯九龍城永富

所以我向少爺提意不如今年試吓第二間啦

今日專登中午時入九龍城食番餐泰菜lunch



之後去到侯王道買大閘蟹了

呢條街都有好幾間喎...

最後我哋幫襯咗兩間

因為想試吓邊間好食囉...

最後幫襯咗永富及新三陽






因為少爺家姐一早指定要試食深夜食堂的調味醬炒麵,

所以就預咗這個一起吃

剛好又到交課時間.....所以今日就準備咗馬鈴薯沙拉

三個人真仲要每人兩隻蟹

夠食了.....而且我還準了...........甜品添...




第二轉了....這是永富的大閘蟹...







這是新三陽的, 膏味甘香, 也比較實在!!





這是永富的大閘蟹, 看似跟新三陽差不多, 但食落就有分別了.

永富的膏味偏淡, 不夠甘香.





集合我們三人的吃飯感, 都認為這次新三陽優勝一點

因為膏味甘香, 好味很多啊...

下次好想試吓野生的大閘蟹,

唔知係咪好正嫁呢...^^


吃完大閘蟹, 當然是享用一杯薑菜啦.....



完美的晚餐.....

因為難得今天到九龍城買蟹蟹

咁不如就去tony wong到買兩件cake,

三個人食....yeah...




兩件都是新口味,

一款是古古力, 一款是酸味味的...

慕絲都好軟滑, 不過可能各人口味不同

我仍然最愛cova或者zoe






今晚真係好滿足呀

oh...今餐咁高膽醇, 嚟緊一星期都要食得清淡一點

還要加多一點運動

這樣才可以抵銷今餐啊...


2 則留言:

  1. 好吸引呀!!!!!!!!!!!!!!
    每樣我都想食....沙律啦!麵啦!蟹啦!蛋糕啦!!!!!!!!!!
    引C我喇!!!!!!!!!!!!
    我老公初初話今年又同同事夾份訂D蟹返屋企,諗住同6299叔仔姑仔佢地一齊食,不過俾我ban咗,佢想C呀!!到時我只係有得睇無得食,我會"練"C佢!!!
    [littlekawai回覆10/30/2012 09:25:12]咪係囉!!如果佢夠膽買返嚟,我唔俾佢返屋企呀XDDDDD
    [版主回覆10/29/2012 23:54:18]哈哈....係呀, 我支持你呀, 咁偉大, 陀了bb, 無得食, 做老公的都要忍...

    回覆刪除
  2. 嘩,好豐富的晚餐!我都準備幫襯新三陽

    回覆刪除