關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2012年10月6日 星期六

【深夜食堂煮婦同樂會第15話】奶油燉菜

2012年9月26日

【深夜食堂煮婦同樂會第15話】奶油燉菜



因為爸爸九月十七日那天心肌梗塞, 再加上最近忙於搬新office,

公私兩忙吓, 我就向同樂會會長講聲, 我會暫時離開一陣, 無功課交呀...

但我講過, 一定會追番的..

係要照顧爸爸的某一天, 有點空間, 就先追了這道菜.

而且順道為我的LC花花鍋剪綵啊....^^





這道菜, 我自己擇了配意粉一起吃, 又有另一番味道...



奶油燉菜

材料: 

雞腿肉      150g (兩小件)
馬鈴薯      一大個
紅蘿蔔/甘筍   一根
洋蔥     一個
西蘭花     一個 (不過我這次沒有用)


調味料:

白醬磚
胡椒粉
橄欖油
奶油(牛油)

麵粉
鮮奶 (我用脫脂)






做法:

(1) 雞肉切成一口大小, 拍點麵粉, 放入煎鍋煎至表面熟及金黃色後, 盛起備用.

(2) 用奶油(牛油)炒洋蔥件至軟身, 放入紅蘿蔔塊, 馬鈴薯塊炒至半熟.
  撒少許胡椒增加香氣.

(3) 加水淹過食材, 水滾轉中火煮約10分鐘後, 放入炒過的雞肉與西蘭花菜.

(4) 煮滾後取白醬磚融進湯裡, 白醬磚巳有鹹度, 依個人口味喜好使用.

(5) 待白醬磚全融化, 加入鮮奶至微滾後即完成. 鮮奶為增加濃醇口感, 不適合久煮啊...



** 若臨時不想吃奶油燉菜, 可改放咖喱塊取代白醬磚變成咖喱呢!!!





其他煮友的出品

偽主婦

 


 
:+:+:涼粉子:+:+: 
 



Helen的方太小廚 
 



Sally Ho 莎莉豪 
 



鬼嫁 
 



Mrs. Horse 
 

Jessica 
 

Ka Ka@Serendipity 
 



Esther 
 



Cheaky 
 



芝士 
 



Jo 姐姐 
 



Kennis Kitchen 
 



WongC9 
 



噹噹 
 

ol醉愛廚房



2 則留言:

  1. 跟飯同意粉都係咁好味呀
    [版主回覆10/08/2012 22:23:13]意粉好食啲, 意粉好食啲, 意粉好食啲....wakaka...

    回覆刪除
  2. 加油!!努力追返你D同樂會成員進度^^
    我就從中偷師XDDDD
    [版主回覆10/08/2012 22:24:45]係, 明白, 知道. xdd

    回覆刪除