關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2012年10月6日 星期六

【深夜食堂煮婦同樂會】第17話-可樂餅

2012年10月7日(星期日)

【深夜食堂煮婦同樂會】第17話-可樂餅

初時聽到可樂餅...心想...唔通用可樂做的...有可樂味...
點知...原來唔係嫁....kaka


這段文字copy於會員芝士...因為我懶囉...所以...係芝士到copy咗就算lu...
唔該芝士呀...kaka

其實可樂餅係源自法國的一款食物【Croquette】.  係用魚肉, 豬肉碎, 菜碎等整嘅炸肉餅來的. 據說係16世紀傳到日本, 到19世紀時比較普遍, 但因為當時日本人都唔係有錢, 就將薯仔加入肉碎同洋蔥碎整成炸肉餅.  既飽肚又好食.  養活了不少日本人.




假日午餐:可樂餅配咖喱汁定食




爸爸巳覆診, 暫時沒有甚麼問題,

再次感謝同樂會會員的祝福.

因為爸爸退休多年, 習慣了在香鄉的生活,

所以最近嚷著要回香鄉休養.

覆診問過e生, 話爸爸回鄉休養也ok, 只是一定要小心飲食,

而且一發覺心臟如有不適, 一定要立即去醫院及通知我們.



總算雨過晴天, 我也可以鬆一口氣啊...

真的要好好把握時間要追回深夜食堂煮婦同樂會的功課先...


不經不覺上星期巳到了第17話啊..

很多會員都會自己親手做可樂餅

雖然我開始鬆一點, 時間開始多少少,

但都還是沒有足夠時間啊...

某天看到偽主婦原來出貓了..(哈哈...)

原來可樂餅有現成買的

既然會長都出貓...我係會員, 都應該要好好向會長學習學習啦...

嘩....感謝偽主婦...我才知道啊...

所以前幾天剛好去citysuper

就去找這個可樂餅了...





原來都有很多款式的可樂餅

而偽主婦買的可樂餅是以下這款牛肉味

(此相片來自偽主婦的)




而我就擇了這款

應該是用男爵薯仔做的

沒有肉類的



一包五件裝, 20元左右, 又唔係貴喎...嘻嘻....





只需要燒熱鍋, 加點油, 放入可樂餅煎至金黃色, 就完成了....

有現成的真的很方便

不過我也會找天自己親手搓可樂餅的!!




為了這個可樂餅, 昨晚就想定有甚麼配搭

想起我還有咖喱包, 而且一定要每餐有菜

所以想起這個定食搭配啊...

果然可樂餅配咖喱一流呀!!!





這set 是少爺的...


這set 是 蕭c奶的....







【深夜食堂大家齊來煮】看看其他成員的作品啊..

偽主婦


 
little-bird blog




OL醉愛廚房




肥師奶小學龜 blog





rose-mag 李太豬扒妹生活日記

  


little-bird blog




OL醉愛廚房




肥師奶小學龜 blog





rose-mag 李太豬扒妹生活日記







3 則留言:

  1. 配咖哩汁好正呀 流口水中
    [版主回覆10/08/2012 22:16:25]yes, 我係咪好叻呢, kaka...

    回覆刪除
  2. 可樂餅好吸引啊~~
    [版主回覆10/08/2012 22:18:08]小恩子, yes呀, 估唔到現成的都咁好食. 我就打算搵次自家製.

    回覆刪除
  3. 我個時去台灣...定日本呢??唔記得,都見到可樂餅以為係可樂雞翼既朋友~
    後來知道係類似薯蓉餅咁,好好味~
    不過老公唔會俾我整呢類菜做晚餐....佢會覺得只小食多D~
    [版主回覆10/08/2012 22:19:58]我發覺你老公都幾多要求嫁喎...:p , 其實你老公識唔識煮飯嫁.

    回覆刪除