關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2012年10月6日 星期六

【深夜食堂煮婦同樂會】第16話-八爪魚小香腸

【深夜食堂煮婦同樂會】第16話-八爪魚小香腸

嘻...好彩之前試咗做, 所以而家可以copy番少少圖及文字

咁就可以交到功課啦....wakaka..








章魚香腸的做法:

在小香腸未端約三分之一處下刀, 先從中間切成兩半.

然後轉動小香腸切劃, 盡量均衡地切成六等份.

重點是從小香腸未端三分之一處切開,

若從二份之一的地方切, 就會變成奇形怪狀的外星人.

另外, 腳若切得太短的話就成了卡通嚕嚕米裡的角色, 不像章魚了.

把章魚香腸放進平底鍋裡加沙拉油炒.

不用刻意撐開章魚腳, 炒著炒著自然會張開的,

真是好玩又可愛啊...

全部張開後即可盛盤.









想看看上次八爪魚小香腸配
咖喱烏龍麵的做法, 請click入下面的link:

http://blog.yahoo.com/jobechan/articles/602498/index



【深夜食堂同樂會會員作品】

mrs horse

 


偽主婦




rose-mag 李太豬扒妹生活日記

 

Kennis' Kitchen

 

Sally Ho 莎莉豪



Helen的方太小廚

 

OL醉愛廚房

 

鬼嫁

 

tle-bird blog
 

:+:+:涼粉子:+:+:

 

Ka Ka@Serendipity

 

Little Jessie 生活日誌

 

春卷 Harumaki Gyuniku
 

Cheaky
 

WongC9
 

Jo 姐姐
 



為食二人組










2 則留言:

  1. 嘻嘻 睇番又想整添
    [版主回覆10/08/2012 22:19:50]我都係嫁....因為好可愛好得意.

    回覆刪除
  2. 呢個好易呀!!
    我實整到XDDDDDDDDD
    [版主回覆10/08/2012 22:20:23]第日baby大啲, 開party, 就整呢個啦, 啲小朋友一定鐘意呀.

    回覆刪除