關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2012年10月14日 星期日

【深夜食堂煮婦同樂會第18話】玉子燒

2012年10月14日(星期日)

【深夜食堂煮婦同樂會第18話】玉子燒


又係時候要追趕一下功課了

依然係每天工作九點到晚上八九點左右

所以簡直係攰到嘔, 真係攰到無咩時間煮飯仔

日做夜做, 本來以為這個玉子燒可以早幾天追番

今天可以做19話的課題

只可惜星期六日也有節目

我也是趁今天出街前, 做了這個玉子燒咋

如果唔係...邊有得交呀.

但係我的19話課題..............又要等吓....






假日午餐:玉子燒配素xo醬烏冬 :)

今天午餐就來個清淡一點吧!!!

素xo醬是我做義工的中心自家製的

超級美味啊...配湯麵一流...^^





玉子燒, 好耐之前有睇開鬼嫁的blog, 所以一早都知個做法係點 (偷師...嘻...)

後來終於係12蚊店見到有得買個pan, 平平哋咪買嚟玩吓囉...

不過...我個人認為這個平平地的, 太淺了, 所以做玉子燒時, 未能得心應手囉...

(賴得就賴...kaka)


第一次做玉子燒,話難唔難,但話易也不易啊!

我做的卷得不夠靚, 好肉酸囉....><

我做得不夠好,要再接再勵先得,下次一定要成功!

其實心思思好想買番個靚啲的玉子燒pan,

我心仍住仍住我做得唔靚, 係因為個pan囉...





做這個玉子燒, 其實都幾好玩,

而且玉子燒都可以有好多變化

你可以隨意加入各式各樣的材料

例如: 蔥花, 紫菜, 火腿粒, 蟹籽等等

就會做出很多不同的味道嫁


【深夜食堂大家齊來煮】   

這星期大家的作品長怎樣呢? 來看看吧!



偽主婦




鬼嫁


Helen的方太小廚


阿咪


Little Jessie 生活日誌


肥師小學龜


the-bird blog


OL醉愛廚房


春卷 Harumaki Gyuniku


噹噹


WongC9


Mrs. Horse



Kennis' Kitchen






Sally Ho 莎莉豪


:+:+:涼粉子:+:+:


Jo 姐姐




芝士




rose-mag 李太豬扒妹生活日記
 



cat meow
 




3 則留言:

  1. 整多幾次 自然就會好架啦
    [版主回覆10/16/2012 00:38:24]係呀, 我都知呢個PAN, 好薄, 巳經用咗好細火, 下次要再玩過.

    回覆刪除
  2. 最緊要係細火,試多一兩次就得架啦
    [版主回覆10/16/2012 00:38:52]YES, 真係要練習多幾次先得, 希望下次靚一點啦.

    回覆刪除
  3. 下次細火一點就會成功了 (from 一個自己都不是很成功的人)
    [版主回覆10/16/2012 00:39:48]偽主婦, 你的巳經靚過我好多倍鳥...

    回覆刪除