關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2010年12月5日 星期日

涼拌木耳(內附食譜)

 



少爺一直都很愛吃涼拌小食


蕭c奶一直都沒有時間去整


最近心血來潮, 見屋企有木耳喎


一於嘗試一吓...wow..結果係...


好味到震...


又easy又好味....你哋都不妨試吓.


 



 


涼拌木耳的做法


1.  木耳用適量温水浸泡,可以有助於木耳的清潔。


木耳軟化後,徹切清洗乾淨.


2.  鍋中倒入清水大火加熱至沸腾,放入木耳灼3分鐘,撈出過冷水後瀝乾


3.  將木耳撕成小块。香菜(即係芫茜) 洗淨切成長的段。


4.  红黄椒去蒂去籽洗淨後,切成長的细絲。大蒜去皮,切成蒜泥


5. 將木耳,香菜段,红黄椒絲,蒜泥倒入一个大碗中,


調入白醋,豉油,白糖,辣椒油 (我無加) 和麻油,攪拌均匀即可


 



 


 


 


2 則留言:

  1. 好正呀!!我都好鍾意呢D架!!!
    不過......我想問....唔想臭菜(即係香菜...我覺得好難聞...所以叫佢臭菜!!)得唔得架?????
    我成日都諗,第日搬左屋,settle down晒,朋友嚟玩時,都會整小小呢類食物當小食...好似海"節"雞絲,青瓜咁....其實...係我鍾意食,哈哈!!
    [版主回覆12/06/2010 10:34:00]係呀,個啲香菜我只係最後用嚟做裝飾嫁咋。。哈哈。 所以唔落都得的。上次要宴客加啲係到咪靚啲囉。
    跟住之後自己食的,都無專登加了。所以你不用怕啊。
    我都想下次整青瓜,茄子,海節等等呀。

    回覆刪除

  2. 好呀好呀!!你整青瓜,茄子,海節後都放上嚟教我整哎!!呢D我都好鍾意食架
    我已經將呢個木耳做法打左係word入面...遲D我會試整^^
    [版主回覆12/06/2010 16:17:00]好呀,無問題,整完同大家分享呀。
    青瓜我都公最愛呀,一定會整呀。嘻

    回覆刪除