關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2010年12月30日 星期四

最近自家煮(內附食譜)

 


最近不算日日都煮飯仔


因為實在太多節目了..


所以經常都跟少爺出外吃飯啊


 


最近煮了這幾款餸菜


當然有些不太特別就沒有拍照啊


 


蒜鹽黑椒龍脷柳


這個菜非常簡單


十分適合我們又要上班又要煮飯的人


只需要預先解凍龍脷柳


然後用廚房厠紙吸乾水份


用蒜鹽及黑椒醃龍脷柳的兩邊


大約醃15至30分鐘


然後煎至微微濃, 表面脆脆哋, 肉熟透就ok嫁了


食時有少少蒜香味再加少少黑椒的辣味


十分開胃嫁.



彩椒豉汁龍脷柳


 


材料:
三色椒一包(去籽切件)
龍利柳兩條
蒜蓉少許



調味:
水 1/3 碗
豉油 3 湯匙
味醂 2 湯匙
糖 2 茶匙
黑胡椒少許



做法:
1. 龍利柳洗淨用蒜鹽, 胡椒粉醃至少十五分鐘



2. 醃完既龍利柳抺乾並撲上粟粉, 用大火煎至兩面


    金黃色, 盛起



3. 加少少油爆香蒜蓉後加入三色椒炒香



4. 加入調味料煮滾後試味, 加入少許日本麻油炒勻,


   淋上龍利柳面, 即成



 


燉花膠


天氣涼又乾燥喎


所以媽咪好有心機咁燉了很多隻花膠過我


把每隻花膠個別用袋袋包好


不吃的時候, 把它放在冰格


每次要吃的時候就取一袋


然後在煲飯時蒸番熱佢


咁就可以慢慢嘆了...


女士們, 一定要補啊


 


.


 


1 則留言:

  1. 你真係好勁呀!!樣樣都好好味咁~~~~
    龍脷柳好似好易整咁,第日試下先!!

    回覆刪除