關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2010年12月19日 星期日

享受郵輪假期@朋友仔新書

 


2010年12月19日(星期日)


 



一早就知朋友仔henry將會出書


終於都比我等到了...yeah.


今日立刻跟少爺到書局購買


朋友仔出書, 做朋友的一定要support support啦


我並沒有很誇張的買下十多本,


只買了幾本, 除了支持朋友外,


還想用作送給和我們一樣熱愛旅遊的朋友.


 


朋友仔henry及其太太candy都是懂得享受的一對年輕夫婦


看著他們倆時常到各處旅遊


回來帶給我們的相片, 手信及感想


都會帶給我無比的快樂及幸福!


 


他們倆的度蜜月都是選擇郵輪的


嘩....當時聽到起級羨慕啊


因為總覺得郵輪是很昂貴的


而且還覺得郵輪是適合一些比較年長的人參加


加上全程都在郵輪上


總覺得很悶似的


 


可是一次跟他們閒談起來


才發現郵輪不是想像中的這麼貴


而且還有多姿多采的節目


不但可以上岸觀光


還可以參加郵輪上的活動


一點都不悶啊



反而有另一種旅行的享受呢!



 


聽到他們的說法


令我及少爺對郵輪改觀了不少


而且還希望有機會的話


起碼要試一次郵輪假期啊...


 



不知道各方好友有沒有郵輪的經驗呢!


若果沒有的, 可以趁這機會買下這本'享受郵輪假期' 一書


不妨從這本書了解一吓郵輪啊


 


在此恭喜henry出書成功及順利!


期待你的第二本, 第三本, 第四本等等的旅遊書啊


 


記得呀....我要一本親筆簽名及要同你影相嫁!


 


yeah.....賣吓廣告先.


 


各位朋友仔, 有興趣, 可以到各大書局購買,ok.


而家買仲有機會參加大抽獎


會送出總值兩萬元的超豪郵輪假期啊...


勿失良機!


 


1 則留言:

  1. 有你這種朋友真好~ 話說N年前我的好朋友出書, 我自以為是好朋友, 就灘大手板問佢拎本親筆簽名, 仲理所當然咁冇在書局比錢買。
    事後當然比人唱通街啦... 到後尾比另一朋友開口罵我, 我先知衰
    [版主回覆12/23/2010 00:52:00]哈哈...咁又唔好咁樣, 佢哋咁樣唱你, 我覺得又好似唔好幾啱咁.
    咁你拎咗本, 都係支持朋友的表現啊..
    我都係將心比己啫, 若果我有機會出書, 我都希望朋友大力支持嘛. 係咪.  況且佢真係我的好朋友, 梗係要用行動表示啦.

    回覆刪除