關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2010年12月5日 星期日

魚+瓜

2010年12月3日(星期五)


 


最近因為同少爺的驗身報告出咗


有啲數值都不太理想


經醫生講解後


我和少爺的尿酸過高


當時我一聽見尿酸過高很容易變成


痛風症


嘩...心想不得了


這次一定要戒口


醫生巳告知, 有以下的食物暫時不能進食


內臟, 牛肉, 貝殼類海鮮, 菇類, 菠菜, 豆腐, 乳製品, 豆類等等


oh....聽罷...咁我哋有咩係食得呢.


 


除咗尿酸不合格, 還有好的膽固醇都不夠啊...


加上少爺還有三豬甘油都不合格


所以很多高脂肪的都不能進食呢


除了要戒口, 其實最主要是要多做運動


所以同少爺而家每晚吃完飯


都會落樓下散步, 唔好淨係掛住坐囉...


可以book到, 就打羽毛球啦.


 


今日星期五, 明天不用帶飯


想起很久沒有吃魚了


兩條撻鯊魚都係買15蚊


我覺得算平囉.


咁又一餐了..



上次的日本南瓜仲剩半個


今晚就試吓買啲欖角嚟加埋廋肉蒸嚟食


以前一定會買半肥廋豬肉


因為有啲肥先夠滑夠好味


但係今時唔同往日lu....


嗚嗚嗚.....要全廋呀...



2 則留言:

  1. 唔係掛 但又唔使咁擔心嘅 做多D運動就OK啦
    [版主回覆12/06/2010 16:16:00]波子,係呀,攪到我都唔知點買餸 好,其實又唔係好難買的,只係好多而家平時好LIKE的都唔敢食囉。激屎呀。
    不過我都知應該運動係最重要的。所以我哋而家都食完飯去散步,唔好成日坐,又或者打吓羽毛球咁囉。
    希望過多幾個月有成效啦。

    回覆刪除
  2. 運動多D就冇事
    [版主回覆12/19/2010 18:40:00]謝謝您的到訪. 我哋都知呀, 會盡量抽啲時間做運動. 
    不過飲食都要好好控制囉. 唔係點攪呀.

    回覆刪除