關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2010年12月25日 星期六

送給家人的聖誕禮物

聖誕將至


早兩個月左右


奶奶曾說很想要一個可以上膞的lunch bag


新抱仔記在心中


 


少爺的姐姐, 一向是snoopy的粉絲


知道家姐愛snoopy,


很久前買下一幅snoopy的布布


做弟婦的也記在心中


 


終於.....終於....


它們面世了....


 






 


在十月份時, 親自到台灣選了這一幅


橙色底花花的布布


在挑選時, 當然花了不少時間在布行四處搜尋


當然想到老人家一定比較喜歡耐污穢的顏色


但我不想要黑黑沉沉的顏色啊


最後看到此布布


覺得可以耐用外, 這個橙色加上這種花花


我覺得很適合奶奶


 






 


這一set子母袋袋, 不是用手縫的


是我跟blog友sammi學衣車而做的


因為一直都很想試用衣車


果然衣車用來做大袋超級方便超快


謝謝sammi的幫忙及教導啊..


 






 


原本打算只做一個袋袋的


後來sammi提議做多一個


這樣就成就了這set子母袋了


 






 


大的按了奶奶的意思


做了可以上膞的帶


細的加上了索繩


方便放東西, 以防物品丟掉


 






 


昨天冬節, 終於可以送到奶奶手上


趕得上聖誕前送啊....


看到奶奶收到這set子母袋時


溜露出甜絲絲的表情


作為新抱仔的, 心都甜哂呢.


 


奶奶, 祝您聖誕節快樂!


 






 


趕完奶奶的子母袋袋


另一個禮物就是要趕做給家姐了


一直都沒有時間去做


這次一定要做起它


結果用上了兩晚時間就縫好了


 






 


這個snoopy化妝袋袋


夠大夠實用


其實內袋做不太好呢


所以下次要做一個更美的給家姐啊...


 






 


裡布擇選了這款藍色水玉


襯起這塊snoopy布布, 看來不錯啊...


 


家姐, 粗粗地收住先啦..嘻嘻


在此也祝你聖誕快樂啊.


 


能夠親手縫製禮物送給家人


真是一件很幸福的事!


5 則留言:

  1. 妳十分窩心,是個好新抱和妹妹,值得讚揚。
    [版主回覆12/28/2010 09:47:00]能夠為家人做禮物,真係好開心嫁。

    回覆刪除
  2. 妳真係好賢慧呀!
    [版主回覆12/28/2010 09:50:00]而。。。靚媽劉師奶咁樣讚人嘅,人家 啊。。

    回覆刪除
  3. 真係好難得架, 家婆新抱嘅關係真係要互相識做至得架, 妳就做到啦~!
    [版主回覆12/29/2010 15:01:00]咁我老爺奶奶一家真係好錫我的。佢哋係無份嫁。我都好開心。
    最感動係,有次我好唔開心,跟住奶奶就同我講: 阿BE,做人最緊要開心,有咩難關 都好,要同自己講,一定會捱過。 你要記住,奶奶唔會話你係新 抱,而唔錫你,你嫁咗入嚟,我就當多咗個女,同家姐係一樣嫁。
    嘩。。果刻我好感動,好多謝奶奶。 佢仲話,傻女,你一個唔開心, 我哋全家人都會唔開心嫁. 知冇.
    佢哋真係好好人, 上天真係對我好好, 所以好多時, 如果我一早約咗人, 但係發現奶奶突然唔駛返工, 放假的話,我就會推咗朋友, 一定係陪奶奶, 除非有啲活動,真係推唔到啦. 所以我身邊的朋友都知的,好彩啲朋友又明白事理,唔會怪我.

    回覆刪除
  4. 咁咪好籮, 我同妳一樣有個好好嘅奶奶同老爺, 有時我同老公頂頸, 奶奶都會鬧佢要讓老婆, 每年我生日佢地都會記得架, 有次放工返到屋企門, 奶奶就急住比封利是我, 入屋之後又送左份禮物比我, 原來係一隻玉鐲, 奶奶仲讚老爺有眼光, 一睇我隻手就知道應該買幾大, 原來佢地昅左我好耐架嘞, 真係好有心呀, 不過老爺走左兩年嘞, 佢真係一個好好嘅爸爸嚟架!
    [版主回覆12/30/2010 09:45:00]原來我哋都係幸褔人啊,真係要好好珍惜眼前人,老爺走咗,咁就要多啲照顧奶奶。
    有時人的嘢,真係好講緣份之外,亦都要識得大家互相尊重,將心比己,其實有時見啲人話個奶奶點唔好,一係就話 個新抱點唔好, 有時旁觀者所見,都係佢哋唔駛點樣去溝通,或者尊重大家。
    自己係一個好幸褔的人,因為男家上上下下都對我好好,老爺奶奶大伯姑拉,除咗對我呢個新抱仔,弟婦好之外,最感動係佢哋全家人都對我屋企人好好,好幫忙,愛屋及烏。呢一點我相信好多人都真係好羨慕我.  我自己都開心,奶奶同媽咪可以一齊傾吓,講吓.
    總之一句講哂,要珍惜啦. 

    回覆刪除
  5. 冇錯! 大家都要珍惜呀!
    我好錫我老爺架, 以前我生左第一個BB, 奶奶個媽媽, 即係太上皇啦, 又要咁樣, 又要點樣咁, 奶奶係個好孝順嘅人, 緊係照做啦, 我就緊係唔鍾意啦, 老爺好識做架, 佢話奶奶只可以比意見但係唔可以自作主張, 始終我地至係BB嘅父母, 咁樣我地就冇磨擦籮。

    回覆刪除