關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2010年11月29日 星期一

南瓜蒸排骨@新居煮意

 


2010年11月29日(星期一)


 


前排sogo做discount


同少爺去咗超市到入貨...呵呵


見到有日本南瓜平喎


咁就買咗兩個


一個係自己, 一個係留比媽咪的


都成一個星期了


今日放假, 一於今晚整咗佢嚟嘆吓先


我鐘意南瓜, 因為好甜又有益喎


處理南瓜都幾得意嫁


佢啲皮好鬼硬, 所以去皮時要份外小心啊


南瓜皮硬, 但係南瓜肉遇熱就會變軟


所以切件時要留意唔好切得太薄啊...



南瓜蒸排骨


 


材料:
排骨 30元
日本南瓜  半個

蒜頭 3 粒(切蓉)
指天椒 3 隻(去籽切絲,今次無用)
蔥花 少許


做法:


(1) 排骨洗淨,吸乾水份,加入 豉油, 麻油, 湯, 豆豉,蒜蓉及粟粉撈勻,


醃15至30分鐘。


(2) 南瓜去皮去籽,切件, 不要切得太大件及切得太薄.


(太大件又怕難熟, 但太薄的話, 蒸出來, 又怕太軟,無嘢食咁囉)


 (3) 將南瓜放碟底,放上排骨,灑上椒絲,


隔水大火蒸約 15至20 分鐘即成。





是日晚餐


三餸一湯


 


今晚有花旗參石'合'廋肉湯, 涼拌木耳, 炒生菜及南瓜蒸排骨


唔好話咁多份量呀...因為我哋兩個都帶飯返工嫁


所以其實係買三個人份量嫁. 明未啊各位???


 



2 則留言:

  1. 真係好羨慕你地既 2人世界呀
    [版主回覆12/02/2010 00:40:00]三人世界咪又係好sweet...嘻嘻
    我真係好珍惜而家2人生活的時刻. 講真2人有2 人的開心, 有細路有細路的開心的. 係咪先.
     

    回覆刪除
  2. 各有各好, 總之一家人坐在一起吃飯就幸福
    好有興趣你那個個碗, 邊度買架?
    仲想問你涼拌木耳點整? 係咪拾熟要再沖冰水?

    回覆刪除