關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2010年11月14日 星期日

滋補煮意

 


終於都安安定定咁住係新居了


可以煮吓飯仔了


 


嘩咁快又到秋涼時間


女人唔補好易老


又係時候補一補。


 


好味道呢。。。


要食多啲花膠花膠花膠。WAKAKAKA


 



當然唔少得我最拿手的餸菜之一


梅子蒸排骨


我係非常非常之愛這個餸


因為酸酸哋, 好醒胃囉。



每一餐都不可以少咗的


菜菜



 


4 則留言:

  1. 哈哈!!你真係好補喎!!!!
    不過...你煮既份量...係咪唔止兩個人架??
    [版主回覆11/16/2010 09:57:00]係呀, 係一次過燉多少少,然後放在保鮮盒,放在雪櫃,每餐要食的時候,只需要攞少少出嚟,係電飯煲到蒸番熱,就食得了。
    呢一碟係好淺的鐵碟嚟嫁咋,只係用咗好多料去燉,你哋咪以為好多囉。。。嘻嘻。。。呢到係我同老公的份量啊。。

    回覆刪除
  2. 哈哈!!!果然真材實料!!!
    不過你真係好叻,識得煮呢D高難度既湯!第日搞掂間屋,請教下你先!
    [版主回覆11/16/2010 17:10:00]其實我咪又係阿媽教的。佢叫我加啲咩去,我咪照執落去之嘛。嘻嘻。
    等你攪掂間屋,我哋一齊交流吓啦。。

    回覆刪除
  3. 個花膠好好咁喎!點煮0架?

    回覆刪除
  4. 我上次都用自己醃的酸梅蒸排骨,不過好似好鹹,有什麼美味的tips嗎
    [版主回覆11/30/2010 12:47:00]嘩。。。LONG TIME NO SEE呀。你係咪搬咗入屯門了。住得好嗎? 慣嗎?
    好勁呀,自己醃酸梅。
    其實我無咩特別的TIPS的。。。嘻。
    我會放酸梅,蒜蓉,面豉,豉油,糖,粟粉,少許麻油拌勻,即可。
     

    回覆刪除