關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2010年11月17日 星期三

每分每秒都在忙忙忙

時間真係過得好快


每一日蕭C奶都好充實


真係由早忙到晚


 


返工,係勁多工作,


多到日日都真係好充實


無時間諗其他嘢咁滯囉


 


放咗工,唔係要返屋企煮飯


就會約咗朋友仔


一係就約咗家人


一係就約咗少爺


實在太多活動


忙到不得了


 


忙到連手作都無時間縫


忙到連做家務都唔得閒


(所以決定請鐘點姐姐幫手。。。YEAH!)


忙到連想煮啲新意思都無時間諗


忙到連FACIAL都無得去做


忙到想幫朋友搵資料,又係無時間搵


忙到有啲HOUSEWARMING又未安排


忙到要探婆婆,姑姐,阿叔等等,都無時間


忙到連新屋的燈,部份的傢俱,裝飾都無時間


去睇,去買, 去擇囉


總之就係忙忙忙啦


 


咁忙,係好定唔好呢???


真係唔知囉,好的係充實,証明你沒有浪費每分每秒。


唔好的係,太忙好似攪到有好多嘢未做,會有壓力,


忙會影響健康啫。


 


當然,我忙嚟忙去, 除咗公事,


其他的都係私事,係開心事嚟的。


2 則留言:

  1. 真係好忙喎...不過我都同你差唔多...好耐無繡繡喇!!!
    希望大家都快D settle down,咁就多返D時間啦!!

    回覆刪除
  2. 忙咪好囉,咁先證明你既生活係幾咁多姿多彩

    回覆刪除