關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2010年9月28日 星期二

開估了..

 


哈哈...開估了.......



無錯....老公超級驚喜, 無諗過佢會買個咁的牌子....


HERMES....


WOW...少爺你成日都比啲驚喜我,


小啲心血都頂唔順嫁...WAKAKA



如果個禮盒及紙袋


唔係印有HERMES字樣


打開咗, 見到個包包外面, (兩面)


咩花紋, 咩圖案都無


真係好難估佢係咩牌子囉....



 


打開咗之後, 初時一眼望都幾似某幾隻牌子的圖案


又似gucci, 又似coach喎


 



望咗好耐, 終於都見到個拉鏈頭及間格布


印有HERMES個字呀


嘩...真係超級平實呀


老公果然係老公, 一向低調的佢,


最愛唔比人見到係咩牌子



個包包咁貴


攪到人都唔鬼捨得用呀><


用貴真係有個唔好處


就係怕整污穢囉...



外表平實


但價格就不平實呢....HAHA



 



 


做女人的要學識一樣嘢


就係唔好叫個老公下次唔好買咁貴的禮物比自己


切忌唔好咁做呀....


(以前我會咁做, 但而家唔會囉...)


因為個男人果刻買呢份禮物比自己時


一定係花咗心思, 心機, 覺得呢份禮物適合自己


先會買嫁


如果係貴嘢, 更加唔好叫佢下次唔好


因為叫多兩次, 第日想有, 就難過登天


而且對男人嚟講


好無癮嫁!


要學會懂得欣賞對方為自己挑選的禮物啊...


 


7 則留言:

  1. 說得很好~~
    [版主回覆09/29/2010 19:06:00]真嫁...我以前會叫佢下次唔好, 不過後來發覺睇吓書, 又同啲朋友仔傾開, 覺得啲男人係要比面佢哋, 同埋要鐘意啲女朋友呀, 老婆呀欣賞佢哋嫁....所以而家唔會囉...反而會讚佢呀..

    回覆刪除
  2. 羨慕ing..ing..ing.....
    [版主回覆10/01/2010 01:06:00]我仲加羨慕你呀...

    回覆刪除
  3. 嘩!!!好正呀!!!
    哈哈...收到...如果老公送靚靚禮物俾我,點都要話好靚^^(不過佢好少送禮物俾我>.<)
    [版主回覆09/29/2010 19:12:00]我老公都唔係成日送嘢比我嫁..其實我哋呢兩年都無特別買嘢嚟比對方, 都無話情人節, 生日, 聖誔等等, 為對方買禮物嫁. 好鬼實在咁....
    我個人可以好浪漫嫁...只係老公好鬼平實嫁...不過咁, 我覺得只要倆個人開心, 愛對方, 就巳經係好浪漫及幸福啦. 至於禮物, 其實日日可以一齊, 大家開心, 就巳經係最好的禮物啦,
    你話係咪先...

    回覆刪除
  4. 好靚呀!
    [版主回覆09/29/2010 19:08:00]入面靚啲啫. 外面呀...係人見都唔知係咩牌子呀.....平實都唔平實.

    回覆刪除
  5. haha, 係呀, 老公送貴野比自己唔好話佢, 唔係下次無啦, 我就係試過囉.
    [版主回覆09/29/2010 22:39:00]試過一次啫....而家應該都會送比你的...見你地咁鬼恩愛, 一定要向你哋學習呀..

    回覆刪除
  6. 你講徥超對!!!! 我老公..基本上由一開始拍扡就係超級平實....驚喜事件..一件手掌都有多.不過同佢一齊幸福就夠啦^^
    [版主回覆09/29/2010 22:27:00]咪係囉, 身外物的嘢, 可有可無, 最重要彼此的相愛啊...

    回覆刪除
  7. 多謝你的教導, 上了實用的一課~
    亦是我經常犯的錯~ ^^
    係呢?? 睇咩書有教呀
    [版主回覆10/07/2010 10:32:00]嘻嘻。。好耐之前,我都唔記得咗係邊書,總之就睇咗個作者係咁寫的。咁我咪記住佢,有果時開始,因為平時我老公就係啲咩好浪漫呀,好有咩情趣的人,唔會成日比啲咩驚喜你呀,買嘢比你呀果啲人嚟的。 所以有時佢唔係話好識買嘢比女仔的人,安排咩浪漫的人。 所以有時佢一買嘢比我, 比如花呀,我以前會覺得好浪費金錢,但係後來睇完果本書,作者咁講,我都發 覺有聽吓其他朋友拍拖呀,結咗婚後的生活,發覺好多女人都會覺得男人亂花錢,攪到個男人好無 癮,加上有時我咁講,我老公都會有啲失落,咁我就覺得佢都係一番心思心意,可況又唔係啲咩好大的價銼,係咪先。 所以只此,我老公如果買任何嘢,我都會讚佢,錫佢囉。男人其實有時都好需要人讚及錫佢哋,其實有時男人係好似細路仔咁嫁咋。 你氹吓我, 我氹吓你咁啫。係咪。所以我哋做女人的都係要醒一啲。

    回覆刪除