關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2010年9月19日 星期日

夢見家鄉@手挽袋

 


呢個手挽袋其實上個月學整的


上堂未停過手咁滯


淨係縫個身都縫咗四個幾鐘


果一堂就算係一啲熟手的同學仔


都縫到眼坦坦囉


 


完咗之後...蕭C奶一直都無掂過


但係其實個心一直都好想完成佢囉


最後...琴日送完少爺機之後


就去搵老師了....


(因為之後的STEP完完全全忘記哂!)


 


搵左老師, 又縫咗成個下午


(不過我琴日因為唔係嚟上堂,


所以好HEA咁慢慢縫)


就縫好個底部



縫完個底部,勁開心呀, 因為距離完成又一大步呀


所以我同老師講, 我夢見家鄉了.....




琴晚返到屋企, 縫多個幾鐘


實在太攰了


所以而家仲淨少少咋...


今晚一定要完成佢.


 


 


比埋半個身你哋欣賞吓了


又係俄B呀...嘻嘻



好期待啊....


 


2 則留言:

  1. 努力呀,這個真的好多工序,加油,好快就完成啦!
    [版主回覆09/21/2010 09:45:00]琴晚巳完成這件大製作了。。。哈哈。。。超開心呀,一間就出POST了。。。

    回覆刪除
  2. wow~~我鍾意呢個呀!!
    好似細個媽咪D手飾袋咁!
    [版主回覆09/21/2010 09:52:00]係呀,我都好LIKE呀,不過無諗過要用咁多個鐘頭整呀。
    我記得問老師,佢用咗幾多個鐘頭完成,佢都要成7個鐘呀。。。我呢啲起碼10個鐘啦
    有個同學都用咗10個鐘呀。。。嘩。。唔自己親手整過都唔知原來要用咁多個鐘囉。。

    回覆刪除