關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2010年9月30日 星期四

煮煮煮意....

 


這個星期都放假


目的是休息一吓, 不用日日趕返工


最重要係因為搬新屋


蕭c奶放假, 少爺照常返工


日頭忙做家務, 及到新居打點一吓


晚上回來都要煮飯仔啊...


中間煮了以下幾款住家小菜...


 


蒸釀豆腐及豆卜


最愛吃豆腐, 清清淡淡, 又好餸飯



就快要搬, 係時候要清一清個雪櫃了..


冰箱還有幾隻大蝦, 當然要ko咗佢哋啦


煎大蝦


隻隻都大大隻, 煎的時候加幾滴美極


可以帶出蝦的鮮味啊.. 



上湯浸翠玉瓜


所謂上湯, 即係...蕭c奶每次如有煲湯


煮菜時, 必定會加入那天的湯水炒菜/浸菜


所以由蕭c奶出品的上湯浸的菜


湯一定是新鮮的



冬瓜粟米粒粒廋肉湯


加入了新鮮的粟米粒, 超級清甜啊...



清炒韮菜花


不用加太多鹽,


食時可以品嚐原本的韮菜花味道 



洋蔥黑椒粒粒牛肋條


牛肋條是我近年的最愛


只需要在炒前五分鐘


加入黑椒醃一會炒


就巳經夠黑椒牛牛味


而且仲好juicy添 



韮菜花炒蜆肉


啲蜆肉係jusco到買嫁


好靚仔, 又夠大隻, 又唔會容易爛


下次都要再買定



 



清蒸黃花魚


好耐無食魚, 咪蒸番條滑啫啫的黃花魚囉 



齋湯


近排愛上了煲齋湯


不加入肉類, 真的很清淡啊


大家都不妨試吓啦


材料: 紅蘿蔔, 粟米, 花生, 眉豆,


赤小豆, 玉竹, 蜜棗


以上材料煲兩毎小時即可 


 



1 則留言:

  1. 實在太吸引喇...流口水ing
    [版主回覆10/07/2010 10:34:00]係咪啫。。。

    回覆刪除