關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2010年9月17日 星期五

幸福的手作小旅行

 



 


這陣子,因為愛上手作


就會狂留意手作的書


最近好友美美的書店


推介了這本日本東京的手作店書籍


嘩。。。。封面那湖水藍加波點巳被它深深吸引


再加上書名上有‘幸福’這二字


又被它吸引了


就請好友留了一本給我


誰知這位好友,連人帶書送到來我的辦公室


作為我的生日禮物


 


開心感動,收到這份禮物


不是這本書


而是好友的連人帶書走到來這一動作啊


謝謝您。。。美美


使我看這書時,除了感到幸福外,


還加了窩心的感覺.


 


 


5 則留言:

  1. 你好開心喎,咁多手作野~~
    以後我地係到傾計,kaka ^^
    [版主回覆09/18/2010 12:20:00]邊到傾都得, 我都唔介意. 我係一位唔會理咁多的人, 總 之我無做傷人的嘢, 就OK嫁了.
    我邊夠你咁多手作嘢呀....係咪先

    回覆刪除
  2. 我都係避一避好d,haha~
    d書買買埋都冇時間睇...成堆野係屋企,就黎比人鬧喇!
    [版主回覆09/18/2010 12:45:00]比男朋友仔鬧,定係比媽咪鬧先....
    我都係買咗幾本,好彩都幾平..啲書呀, 相片咁鬼靚,好似買嚟唔做, 淨睇都好正咁, 有時真係點忍手唔買啫..
    講真係香港咁貴,我就多數唔會買的. 我搬好後,等我都又番琛圳買書.
    REBECCA巳經搭定我幫佢買了..嘻嘻
     

    回覆刪除
  3. 梗係阿媽啦,男友可以不理,keke~
    我有時都走去尚書房,有時就智源,尚書房d野都幾平架~都係d大陸板既書黎,我未去過深圳書城呀 ><
    [版主回覆09/18/2010 13:05:00]尚書房通常幾錢呀...
    琛 圳我成日都去嫁...嘻嘻. 因為兩公婆都好鐘意睇書,之前勁買煮飯書,而家轉 咗買手作書...哈哈...
    我係咁嫁, 一鐘意果樣, 果期自己興玩咩就勁留意勁買果樣...
    蛋糕書, 煮飯書, 英文小說, 勵志書, 攝影書等等....而家仲加埋手作...呵嗝

    回覆刪除
  4. 尚書房通常40,50一本啦~~
    我都係咁架,一鍾意就勁買個樣野,但我會好快就冇興趣架喇,kaka
    [版主回覆09/18/2010 22:49:00]哈哈...我諗個個女人都係咁....嘻嘻

    回覆刪除
  5. 這本書看來真的好吸引呢~~

    回覆刪除