關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2008年2月20日 星期三

2月14日情人節

今年係我婚後的第一年過的情人節
紅心
,好多朋友都好八卦咁問我同阿榮點樣慶祝,其實我哋倆個都比較鐘意靜靜哋咁係屋企到的,阿榮又無話會同我去邊喎,所以我就一早叫咗'經理'幫我買定情人節的材料,諗住係屋企到煮情人節晚餐囉. 哈,點知原來阿榮訂咗同我去'半島酒店'到慶祝,知道後,其實心裡好開心,好甜,不過,我又好衰咁,問多佢兩問,八吓嗰晚要幾多錢
錢
啦,嘩!一問之吓,我覺得都幾貴,又好似戥阿榮荷包
錢
肉赤,我就叫佢不如唔好啦,最後,當然係我成功地叫咗阿榮取消.

 


 

 

但係有好多朋友都鬧鬼
勃然大怒
我囉,話阿榮婚後第一年情人節咁好安排,做咩要推佢喎,咁我心諗,我唔想阿榮咁肉赤呀嫲,佢哋全部人都話我蠢囉,唔......攪到我呢,個心又有少少唔舒服喎
害羞
,又好似有少少後悔喎,不過,算啦,咁我哋仲有好多個情人節同結婚週年等等的節日的,佢哋呀,好鬼死衰,笑我話你第一年就推咗阿榮,睇你往後阿榮仲睬唔睬你. 我心諗,唔會的,阿榮都唔係啲咁的人,嘻.
微笑

 

情人節個日,我早上返咗去地院的office,十點幾ada姐姐打過嚟地院找我,話我收花
紅玫瑰
喎,吓,咁驚喜,我就同佢講,你係咪玩嘢呀,有無睇清楚呀,可能係其他同事嗰喎,佢就話唔知呢,你自己返嚟睇啦!我真係有啲質疑
挑眉質疑
嫁,因為我老公唔係成日都會送花
紅玫瑰
的人,心諗都係唔好咁開心住,都係返到高院office睇清楚先.到咗下午,我返到高院,唔,真係我嫁,好靚呀,睇吓邊個送先
驚訝
........真係我的阿榮老公送,咁咪打過電話比佢囉!有時都幾好的,阿榮無指定係情人節會一定送花,我係估佢唔到嫁,我好鐘意佢咁囉,估估吓,都幾sweet的
紅唇
.

 

Happy Valentines Day

 


 

由於之前我聽過阿榮想買個保溫水杯,因為佢話係公司做嘢時,唔想成日走嚟走去'針'水,想買個容量多啲的保溫杯,咁我就去咗擇咗一個容量有1000ml的保溫壺,因為平時的保溫杯的容量比較少,阿榮之前同我行街時,有講過話太少,所以我就叫咗個售貨員介紹,佢就介紹我而家買咗的呢款,睇過,唔錯,就買咗呢份既實用又溫暖的情人節禮物
綁蝴蝶結的禮物
給阿榮了.


 

今年的情人節晚餐有少少唔同,就係唔係得我一個人一手包辦了,今年係我哋倆位
男孩
女孩
一齊整了,今年的情人節的menu有:

 

1.  凱撒沙律配巴馬臣火腿

2.  法式煎鵝肝

3.  羅宋湯

4.  日本鹿兒島和牛

5.  芝士白汁蝴蝶粉

 


 

 


 

 

就係咁了,今年無準備甜品
生日蛋糕
,因為無時間,又因天氣太冷無心情整. 不過,好彩無整,因為好飽了,如果真係整,都食唔到.

 

**小插曲: 唔知係咪因為煎和牛時唔係十成熟,但其實牛可以唔駛咁熟的,但係我到咗半夜,又痾又嘔,,可能我的腸胃比較敏感,因為阿榮食得多過我,但佢就無事囉,都好彩,佢無事.不過,我而家都無事,嘔哂好好多了,而且都唔係痾得太多次數,無事了!
太陽

 

1 則留言:

  1. 我都覺得响d節日出去食真係好唔抵! 寧願响屋企慢慢整,慢慢嘆,正好多!

    回覆刪除