關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2008年2月10日 星期日

赤柱廣場之心醉芝味情人節

今日是二月十日年初四,由於我的舊同事ifve公司舉辦活動,要邀請50對情侶
紅心
參加,她較早前就打電話
行動電話
給我,問我有沒興趣,知道活動的內容後,好似幾好玩,我就答應參加了.

 

個活動的內容大致是:陳法拉及黃長興大唱動人情歌
八分音符
、參與比併及與現場觀眾玩遊戲、送獎品、50對情侶一齊打芝士火煱並以芝士砌出巴黎鐵塔大併圖、芝士雕刻大師 Troy Landwehr表演.

 


 


 

當我哋嚟到活動的場地,氣氛好好喎,每一對情侶除了可以打芝士火煱外,還送上一支250ml的紅酒,一支紅玫瑰花
紅玫瑰
及一張情人節咭呢!當現場的工作人員在準備開場前,突然有位報章的攝影師很有善地請我同阿榮做模特兒影相
相機
,哈哈,我哋見佢咁有善就影啦,好好玩呀,因為當時好似啲明星咁呀,比人影相. 跟住節目開始了,司儀請了陳法拉
女孩
及黃長興
男孩
出來,好多記者包圍着他們影相,我都唔例外,扮記者同佢哋影相.他們真人同上鏡都無分別,法拉好廋,長興就幾靚仔,兩位都好nice,好好笑容. 影完相之後,他們分別各自唱了一首歌
八分音符
,ok喎,兩位都唱得不錯.唱完歌之後,就開始玩遊戲了,當然我一早巳被ifve內定玩遊戲啦,完咩,原來係分別有三對情侶,玩鬥快食雪條,哈哈,居然我哋勝出,得到冠軍,獎品是Love Rabby外套一件,價值港幣460元及Recosuke and Recogirl T-恤一件,價值港幣290元.節目到了尾聲,全場的情侶還同陳法拉及黃長興影番張大合照留念
相機
.嘩!今日真好收穫,又食,又玩,又攞埋禮物
綁蝴蝶結的禮物
.

 


 


 


活動完畢後,我同阿榮正在執拾準備離開時,又突然有位新報女記者走埋嚟問我哋,介唔介意做個簡單的訪問,當然見到佢都係好有善,我同阿榮就做咗個簡單的訪問先離開.

 

好多謝ifve邀請我哋參加呢次的活動,如果第日再有呢啲活動,記得搵我哋呀!哈哈!
開懷大笑

 


沒有留言:

張貼留言