關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2008年2月13日 星期三

萬千寵愛在一身

今日的標題是"萬千寵愛在一身
紅心
",點解我會咁講呢?係因為覺得自己實在太多人鍚自己了. 今年係我第一年派利是,通常結咗婚的,都會好少有機會收利是
錢
啦,除咗自己的父母外,如果係朋友或者同事,知道你結咗婚都唔會再派利是的.但係.......我就唔係囉,我公司的Senior,佢哋真係好鍚我呀,其實我真係以為今年除咗只會收到自己父母,老爺,奶奶,阿婆的利是之外,應該都唔會收到利是啦,點知..........佢哋全部都當我未結婚咁,照派利是比我呀,個一刻,個心好開心
開懷大笑
同好感動,佢哋真係好鍚我,對我好好.呢種感覺,真係好溫暖
害羞
.

 

有時候佢哋對我太好,都攪到我唔好意思,但係講真的,我真係好enjoy呢種感覺,因為覺得自己仲係好細,好多人鍚,好多人鐘意自己.所以有時,當我遇到一啲唔係幾開心的事時,諗到身邊有咁多人鍚自己,有咁多人對自己好,啲唔開心
傷心
的事,好快我都會盡量唔諗,咁我就會好快無事嫁啦.

 

沒有留言:

張貼留言