關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2008年2月8日 星期五

2008新年快樂!

新年快樂!
紅玫瑰
今年係我結婚的第一個新年,其實同平時都一樣的,只係多咗.............要派利是,少咗收利是囉!哈哈! 年三十同初一都去咗老爺同奶奶到,好開心,因為一家人食團年飯,傾吓,笑吓,雖然無咩特別節目,但我都好開心,我最鐘意一家人一齊的感覺,覺得好溫馨,好溫暖,簡簡單單就最好了,好開心老爺同奶奶都係一啲好容易話為的人,而且佢哋都鐘意簡簡單單,唔會好似其他的人咁煩囉.

 

年初二就要返去我鄉下了,因為我外婆係到,而且我又有好多親戚,中午飯就約咗啲姑姐一齊,大家吃過飯,傾咗一陣,影吓相咁囉. 要提一提的係,我爸爸好勁呀,佢親手建立咗自己的菜園,有相比你哋睇嫁,之前都聽過我爸爸講比我知,今次返去,親眼睇到,好靚呀,而且啲菜好新鮮,無農藥,仲好清甜呢? 爸爸的菜園有好多種菜,例如:有生菜,菜芯,波菜,四季豆,大菜等等....爸爸仲話過咗新年就可以種瓜類喎.爸爸真係叻!
動畫快遞

 

爸爸親手摘了一些菜芯及白菜給我帶回香港,明天可以帶一些給老爺佢哋試吓了.

 




 

 

 

到了下午,我就過去我外婆家,這邊又有驚喜了,我舅母又係好鬼叻的,年年都有親手做年糕,所以我又唔客氣咁,攞咗少少返嚟囉,因為今年奶奶其實有同我講想要年糕的,不過,我無買呀,其實係唔想佢哋食咁多呢啲嘢,而家好了,可以有年糕比奶奶,而且仲係自己人做的,仲好啦!

 

明天晚上約了奶奶去元朗食壽司,而家每晚都做'和味濃情',同家姐傾開,晚晚見到都想食,咁我提議,不如搵日一齊去食,咁家姐話不如年初三啦,大家都未返工,奶奶又收早,就係咁..........

 

係喎,另外一件事都好開心,就係家姐升職呀,副經理呀.........太好了,在此恭喜家姐了.
開懷大笑

沒有留言:

張貼留言