關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2014年5月10日 星期六

東風螺兩食-辣酒煮東風螺及白灼東風螺




實在太喜歡吃海鮮, (其實係唔可以食咁多....但係...忍唔住口 ><)
辣酒煮東風螺, 一直都只會出外吃, 未曾試過在家煮.
平時巳見身邊很多blog友都有自己煮過,
一早就好想試吓煮, 但係沒有機會.
星期六, 雖則放假, 可是少爺仍要努力工作,
放假也要把工作帶回家follow, too bad...>< >< ><
當天我到街市走一趟, 也想著要煮好吃的給少爺
行經海鮮檔, 啲東風螺又大又新鮮, 忍不住就買了下來
好...一於試煮辣酒煮東風螺先.....嘻...
見買咗斤幾, 回到家就諗, 不如分少少做白灼啦.
咁咪可以有兩種口味囉....



參考了幾個食譜, 最後自己加加減減煮了這個味道.
我這個調味, 能吃到少辣的, 都可以吃到.
其實辣度, 可以按自己的喜好而加多或減少.
*******************************************************************
辣酒煮東風花螺, 煮的方法, 一點也不難,
只是要準備幾款配料及多種調味醬汁.
來....看看吧!


材料:
東風螺       1斤半
指天椒  1隻(切粒)
蒜片       2粒(切片)
乾蔥       2粒(切片)
薑片        8-10 片
芫茜           1棵




調味料:
豆辦醬                1湯匙
麻辣醬                1湯匙
辣椒油             2茶匙
紹興酒             120 ml
日本清酒               30-50 ml
雞湯              150 ml
蔭油膏/蠔油    1湯匙
豉油              2茶匙
花椒油             1茶匙
糖                             1茶匙
*********************************************************************************
做法:
1.  東風螺用牙刷擦洗, 蒜頭 ,乾蔥及薑切片, 辣椒切粒, 莞茜洗淨, 切段.
2.  準備一只鍋, 加入水及六片薑片, 水滾後 把東風螺灼十分鐘.

3.  十分鐘後, 把東風螺取出, 隔去水分.

4.  另一鍋或鑊, 中火熱鍋, 加入油, 先把蒜片 ,乾蔥片及4片薑片, 辣椒粒爆香

5. 爆香後, 加入豆辦醬, 麻辣醬及辣椒油炒勻          


6.  調味料炒香炒勻一會, 隨即加入巳灼的東風螺, 炒勻.

7.  再加入紹興酒, 清酒, 雞湯, 豉油, 糖, 花椒油, 蔭油膏/蠔油, 拌勻.
     輚小火煮20-25分鐘.

8.   25分鐘後,  再加入少許花椒油, 及加入芫茜. 即成.


至於白灼東風螺,
在步驟3後, 用另一鍋, 加入水及少許鹽, 少許油,  水滾後, 加入巳灼的花螺,
灼8-10分鐘, 取出,  配以蔭油膏/蠔油伴吃.  即成.



在家煮海鮮, 真的又平又好吃,
買一斤半就巳經可以一次過煮兩種口味.  多好啊...^^
而且我覺得在家吃的, 比街外的吃得更安心.



**  之前以為我買的是花螺, 經玻璃朱提點, 才知原來我買的是東風螺啊...
我又學識點分了...根據玻璃朱教路:  花螺係白底有紋,肉白帶粉橙。東風螺係啡底有紋,肉係白帶啡。
各位BLOG友, 記著啊...唔好好似我咁唔識嘢呀...嘻嘻...^^
 

沒有留言:

張貼留言