關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2014年5月10日 星期六

葡式辣魚包

早前跟朋友仔一起過大海(澳門) 去熙媽到學烹飪
真係大開眼界
學到好多嘢, 又可以識到新朋友仔

當日有幾位澳門的同學仔好好人
帶我哋香港的學員到超市掃貨...XD
買了葡式豬仔包及平香港一半有多的葡國辣魚罐頭
(真係未講笑, 反正去到, 又帶咗車仔, 買咗佢...)

之後經熙媽口述, 就做了這款'葡式辣魚包'
超級容易, 而且辣辣地, 好鬼好味.
少爺話一個唔夠喉...^^

食譜唔方便公開, 真係唔好意思呀.


前天唔知食咩好, 一於試整這個包包....
材料非常簡單, 只需要幾樣,
包, 罐頭魚, 咖喱醬, 洋蔥
就成了美味的包包了....

個豬仔包真係焗完脆到無朋友呀....
下次去開澳, 又多咗嘢要敗....XD

吃包邊夠, 順便整個沙律一起吃...

沒有留言:

張貼留言