關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2012年12月9日 星期日

Christmas Market @ Rachel's Kitchen

2012年12月9日(星期日)

Christmas Market @ Rachel's Kitchen


好開心終於可以去到RACHEL的SUNDAY MARKET了

上次因為我有事, 未能出席啊.。。

只能眼白白在FACEBOOK到見人哋買得幾咁開心

今次剛好沒有事做, 實在太太太好了.

RACHEL 的 SUNDAY MARKET在觀塘

正.。。非常近我屋企, 好方便呢.

今次因為接近聖誕, 所以叫做CHRISTMAS MARKET

時間係下午一點到五點

一早就約了少爺陪我去掃貨.。。KAKA。。

後來話咗比好友經理聽, 佢都有興趣喎,

好.。。一於三個人一齊去湊吓熱鬧




唉。。。最‘需’我雪櫃細

唔係可以買多啲呀。。。

所以我只係買咗好想買又好抵買的食材料

我買咗:

西班牙原隻火腿
西班牙辣肉腸
法國春雞
加拿大豬鞍
牛油
RACHEL HOMEMADE的無花果JAM


就只係六樣嘢咋.。。
好嘢。。。可以整豬鞍及春雞了.。。

呢到都係買咗三百五十元左右咋.。

個西班牙火腿最抵.。。$28元, 100g (係邊搵!!)
唔買就走寶LU。。


1 則留言:

  1. 好吸引, 但成日買埋咁多野, 好易過期
    [版主回覆12/11/2012 10:20:06]買咗就有動力去煮新菜式嫁了. 咁梗係唔好買得太多啦..嘻嘻...

    回覆刪除