關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2012年12月15日 星期六

幸福手工皂

在BLOG中, 蕭C奶幸運地認識了一些新朋友仔

當然這世界要小心地交友

因為實在太多壞人在這個社會

但其實也有很多好人嫁...

在一些緣份, 在BLOG中認識了小嘉

小嘉真是一位天使朋友

心地好, 善良, 誠實, 細心又有心

這是我在認識小嘉一段時間對她的印象

前幾天又收到小嘉送我的手工皂

實在開心不了...

感謝您....還記得我家少爺敏感皮膚

感謝您...送我的手工皂

放心...我一定會用嫁..

嚟緊...你將要迎接BB的來臨

將會忙到不得了

到時就會有排都收唔到你的手工皂了...

嘻......







1 則留言:

  1. 你讚到我咁好,搞到我面都紅晒喇!!!
    我第日得閒整開,一定會整一大鍋...咁就可以同你分享^^
    [littlekawai回覆12/18/2012 12:31:31]我返埋星期四咋!!
    不過下星期四都要返灣仔產檢...我睇吓佢會約我幾點,如果下午3點先產檢,咁我可以同你食埋lunch先去~
    [版主回覆12/18/2012 11:51:48]我都係講事實啫...唔係我唔會講嫁.

    好呀, 多謝您呀. 係呢, 你幾時放假呀, 我想同你食餐飯呀.

    回覆刪除