關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2012年12月10日 星期一

【深夜食堂煮婦同樂會】第23話 - 奴豆腐 (冷豆腐)

【深夜食堂煮婦同樂會】第23話 - 奴豆腐 (冷豆腐)


材料:

日本絹豆腐   1件

洋蔥   適量

柴魚片   適量

醬汁:

日本醬油   適量

麻油   適量


做法:

(1)  先將豆腐用凍開水沖一沖,  瀝乾水份,  放在碟上, 備用.

(2)  洋蔥切絲, 用水軟一會,   瀝乾水份, 放在豆腐上.

(3)  日本醬油及麻油拌勻, 直接淋上洋蔥及豆腐上.

(4)  淋完醬汁後, 把柴魚片放在洋蔥絲上, 即成.





哈哈...我係一位好乖的成員喎嫁...

會慢慢追番啲功課嘅的..嘻...

其實豆腐一直都好鐘意食

講真, 要煮要整一啲都難

只係因為尿酸高, 要戒食豆類

因為都好耐無食

咁都係一件啫... 應該無問題的.


這個奴豆腐, 又稱冷豆腐

可以有好多變化

一件豆腐白雪雪

上面可以任你加咩配料配搭都好味

我為了交功課, 又不能吃太多

所以只做了BASIC的洋蔥加柴魚片

上面淋上醬汁

你可以用納豆, 蔥粒, 薑茸, 芝麻等等的材料

按個人喜愛及口味了.


日本豆腐實在太太太好味了

又香又滑

真係用作前菜一流啊...



【深夜食堂大家齊來煮】



大家作品來了!


the-bird blog




Jo 姐姐




Ivy




Kennis' Kitchen




春卷 Harumaki Gyuniku




肥師小學龜




花花世界




Helen的方太小廚




Little Jessie 生活日誌




WongC9




Mrs. Horse




鬼嫁




rose-mag 李太豬扒妹生活日記




Bon Appétit Lab




OL醉愛廚房




Shir - How was the weekend
 
偽主婦
 









 


 



1 則留言: