關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2007年9月27日 星期四

擔心

  阿榮老公返咗兩日工,第一日放工返到屋企,吃過飯後,九點左右就在沙發上睡著了,我想他今天一定很多工作做呢?

Pillow


到咗第二日,由於是中秋節,他公司應該是放四點的,但因為他那一team要開會,所以遲咗放工,五點半才走得,都好呀,叫做放早咗囉!   今日是阿榮老公上班的第三天,就要返上大陸的OFFICE了,我都有點兒擔心

咬牙切齒
他呢?以後佢都要每星期返去一天,成team人就輪住返的,其實我就不是太喜歡
傷心
阿榮老公要上大陸的,相信各位都知點解啦!話哂我老公個樣都幾是正,又後生,斯斯文文咁,大家都知啦,大陸的女仔。。。。。好。。。好溫柔,好嗲嫁嗎?
紅唇
所以呢。。。。我都好唔放心囉,唔係話我唔信任阿榮老公,係信唔過啲大陸女子的。


好彩大多數都唔會過夜,係即日來回,如果唔係我都唔知應該點做好,唔通真係為咗咁,叫佢辭工咩,咁又好似好唔明白事理兼唔成熟的做法。阿榮老公都好識做,佢就話要買番個眼仔,如果到時真的要過夜,起碼可以開MSN時用眼仔比我睇到佢係個邊的情況,算佢識做啦!哈哈!   隨咗呢樣之外,都緊張佢係大陸有危險,因為大陸的治安比較差,而且人生路不熟,如果出咗事就比較麻煩囉!不過,有時我都知有啲嘢係擔心唔到咁多的,有時可能越擔心就越多事發生,都係放鬆啲,比多啲支持同信心阿榮老公,咁會實際啲,我相信比多啲支持及信心佢,佢自然會知道做咩事都有個老婆係到,唔可以隨便做錯事的。






沒有留言:

張貼留言