關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2007年9月12日 星期三

Birthday Trip in Macau (9 Sept to 11 Sept 07)


 


 


嘩!又好多日都無寫BLOG了,剛剛過了生日
生日蛋糕
,去咗澳門三日兩夜,住咗一晚澳門威尼斯人渡假村,間酒店真係好靚同好大呀!出房門前一定要記緊帶齊嘢呀,如果唔係要走番轉頭,好遠嫁,因為間酒店實在太大了,不過,要讚一讚的係酒店的裝修真係好似去咗歐洲,環境都幾有氣氛,而且酒店內的假天空同其他的屋,都做得好仔細,手工做得好好呢?影相
相機
真係好靚囉,好似我的普通相機都影得好靚,如果有專業相機呀,我諗影得仲好呀!


我同阿榮老公都有去賭場碰碰運氣
彩虹
呀,諗住玩吓啦,有個服務員好好囉,佢教我哋兩個係威尼斯到入會做會員,係免費的,有張會員咭,會員咭入面有100元面值,當中50元要在24小時內係威尼斯到玩哂,另外的50元要在30天內去金莎賭場到用埋佢.咁我同阿榮老公咪每人申請一張囉,總共有200元玩,我哋去玩老虎機呀,係威尼斯到我就只係咗贏了25元囉,阿榮老公就無贏了,玩哂50元的本.第二日,我地去埋金莎玩埋啦,哈哈,阿榮老公真幸運呀,我哋有玩老虎機呀,今次我就無贏了,但佢呢?贏了港幣四百多元呢
錢
?所以我地好好彩呀,都無出過錢,仲有錢攞走呢?
開懷大笑


呢幾日係澳門,我哋都係周圍行吓,食吓嘢
披薩
,影吓相
相機
,輕鬆吓囉,今次啲相都好滿意呀,因為都好耐無同阿榮老公倆個一齊去玩了,所以好開心呢?
紅唇




 


 




2 則留言:

  1. 真羨慕ㄋ去過日本吶
    [版主回覆03/13/2009 10:09:00]你都可以嫁。。。努力。。。搵錢。 儲錢。。加油。。
     

    回覆刪除
  2. 我ㄅ是沒錢去日本!只是羨慕別人有去過我沒去ㄉ國家啦^^ 我正計劃下一次是要去日本 之後是上海
    [版主回覆03/16/2009 19:35:00]咁你努力啦,,,,我哋都要儲好多錢先去嫁...去日本真係要用好多錢, 但係..係值得的, 我以前唔like日本 ,原來係因為之前去東京, 但原來日本的其他地方真係好靚同好多嘢好食囉...
    一定要去啊...

    回覆刪除