關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2014年3月10日 星期一

吾淑吾食 - 檸檬雞翼

同雙瓜排骨湯同一天煮的,
原因也是看到GIGI 姐做時,
很想試煮, 因為看似簡單,
果然....十>分>簡>單>到>不>能>再>簡>單>了!!!!

我鐘意這款雞翼的味道
酸酸甜甜, 好醒胃.

這一集一出, 估不到身邊有好多朋友,谷友都同一時間做這個菜.
笑鬼C呀...好似交功課咁....KAKA..





材料:
雞中翼 3磅(解凍洗乾淨)
檸檬 1個(切約8片)
薑8片(連皮)

調味:
老抽 2湯匙
生抽 2湯匙
蠔油 2湯匙
片糖 2塊

做法:
1.用2湯匙油爆香薑片,下雞翼同爆炒。
2.檸檬片及調味料同時放入鍋內,猛火燜至汁液濃稠即可。


食譜來至: 吾淑吾食節目

沒有留言:

張貼留言