關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2013年6月15日 星期六

LC 楓木湯勺

最終也忍不住敗了它們回來,

因為實在太太太需要木製的湯勺啊....WAKAKA...

(又來找一點籍口敗...)

實物真的很漂亮..

因為MRS BEAR的幫手, 我就只需安坐家中等它們到來我家.

所以怎麼可能不敗呢...





1 則留言:

  1. 這湯勺夠不夠深?如好用我都想搵代購敗回來....
    [版主回覆07/06/2013 09:18:36]我就用上面(即係三角形那款) 做湯勺的, 我自己就覺得OK. (因為佢係LC) , 咁老實講, 就一定無平時的湯勺咁深, 但又唔係話佢裝唔到, 但係我覺都係會叫你敗咗佢回來的. 哈哈...你自己考慮吓啦....嘻...

    (我去咗韓國旅行, 所以唔好意思呀, 而家先覆你啊..)

    回覆刪除