關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2013年6月14日 星期五

忌廉白酒煮青口 (內附食譜)

早一個月左右, 同朋友行CC叔婆的時,

見到有這包活青口買, 難得見到活青口,

我又未試過, 一於買咗佢返屋企先.

最後直至到前幾日才有時間試整.

活青口我都係第一次煮,

啲肉都幾嬾, 不過呢包啲青口唔多肉

今次因為倒白酒時, 見剩番啲啲,

咪倒埋入去囉..

費事到剩番啲, 都唔知做咩好..

點知點知...出事囉...

攪到個SOURCE偏苦呀><><><

激死...=='

各位, 參考咗我, 就唔好學我咁了...






食譜: 我係參考咗BLOG友-  玻璃朱


材料:

藍青口 1 PACK

洋蔥     1 個 (切碎)

蒜頭     2-3粒 (切碎)

蕃茜 PARSLEY   4棵 (切碎)


調味:

白酒    約1/2杯

忌廉    約1杯

牛油    少許

黑胡椒    少許

鹽   少許







做法:

(1)  燒熱鍋, 牛油炒香洋蔥及蒜蓉

(2)  加入青口炒幾吓, 加入白酒, 蓋上蓋煮一至兩分鐘至青口輕微開口.

(3) 加入Parsley拌勻, 熄火, 再下忌廉, 再落鹽, 黑胡椒粒, 即成.



做法非常簡單, 又快捷.  所以用來宴客都幾方便嫁.





沒有留言:

張貼留言