關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2012年7月26日 星期四

Le Creuset Square Grill 24cm

2012年7月24日(星期二)

幾個星期係咁為咗LC鍋而身痕,

實在突然好想好想買LC鍋

原本係睇到鬼嫁BLOG, 巳經好想買22CM BUFFET

只可惜攪咗幾個星期

到最後心大心細, 唔知22CM定26CM

又因為顏色問題

又因為突然又可以係外國的網到訂可以平好多

但係只得26CM....

OH..種種問題, 到咗最後最後, 的起心肝, 決定買22CM時..

走咗去幾間LC店問...一係無色, 一係花咗...

好....咁即係話天意啦

咁算數...就隨緣等9月開倉啦.

*********************************************************************************

當然以蕭C奶的性格, 就算買唔到, 我都係會籮籮'亂'囉...KAKA..

跟住其實本身好想買有炆及有柄的GRILL PAN

又問吓啲資深LC迷

一問之吓, 反而佢哋見議我唔好買有柄的

因為難收藏, 況且咁重, 佢哋話你都唔會攞起個煎PAN啦.

反而佢哋介紹我買SQUARE 24CM的GRILL PAN

而且佢哋話24CM的SQUARE係唔會再出

鋪面唔會有得買, 多數要係開倉先有喎

E...攪到人哋心郁郁, 但係鋪頭無得買喎!!!!

點知鬼嫁告訴我,  太古城的APITA有特價, 不過今天是LAST DAY

嘻....我心思思, 立刻放工飛去

本來目的係想睇BUFFET的

點知竟然發現有今日佢哋講的24CM SQUARE GRILL PAN

嘩...LUCKY, 仲有DUNE色呀...

盛惠788元, 淨番兩隻咋...

唔理...
痕咗咁耐, 一定要買番啲嘢止痕

少爺都話, 咪煩啦, 快啲買

我回答, 係...我係買的, 放心...kaka...

最攪笑係...買完後, 坐mtr時

我同少爺講: 一陣我先去jusco supermarket

佢問我做咩...???

我話: 要買定牛扒, 我想明晚立刻試用.

wakaka....心急呀...




嘻....真係好開心呀, 買咗佢返屋企, 好靚仔呀, 同埋好專業咁...

E...即時攪到我廚房都高貴咗, 專業咗...:P






返到屋企, 即刻攞個26cm round 同個 Square Grill 24cm嚟影吓相先

咁樣一套色, 又確實幾靚的...









今次好彩有鬼嫁講我知咋...嘻嘻..

THX 鬼嫁!!!

另外亦都多謝各會員的意見啊...

我係一個好鬼長氣又多問題的C奶...

感恩各位不怕我煩

又肯比意見我

等我呢位新丁LC迷可以買到啱用的廚具

THX SO MUCH....


2 則留言:

  1. 歡迎你同我一樣跳咗落LC毒海呀^^
    [版主回覆07/28/2012 10:03:50]wong c9: 哈哈....真係毒到呢....成日都心痕痕嫁...撞鬼...9月開倉, 真係唔知到時會點. 老公見我咁, 佢話到時開倉, 早啲通知佢, 佢放假陪我去, 因為咁重, 佢知我實會買, 嚟幫我攞喎..kaka..

    回覆刪除
  2. 真係好靚仔啊 仲可以襯埋一SET添 靚晒
    [版主回覆07/28/2012 10:05:01]真係咁橋咋...嘻嘻...啲朋友話, 咁樣一set, 就唔好賣個26cm round比人啦... 但係都係大喎...

    回覆刪除