關於我自己

我的相片
每天回到家, 令我最輕鬆, 最開心的就是家裡的廚房. 無論工作有多累, 壓力有多大, 只要一回到我的小小天地---左髀廚房, 我就會精神起來, 零壓力!! 烹飪實在很有趣, 當中有很多變化, 很多種類. 實在很好玩呢....開了這個個人專頁, 希望可以跟大家分享入廚的樂趣.

2012年7月23日 星期一

熊貓方包

2012年7月21日(星期六)

這天一早就包堂, 26人一起去學整熊貓方包,

嘩...心情好興奮, 好似小朋友咁添...嘻...

之前都係到諗...嘩...整個方面啫..要成4個鐘

但當完成時, 真係剛好要4個鐘頭呀...

嘩...第一次落手落腳整, 其實都幾好玩, 不過相比起整蛋糕

麵包真係用的時間, 心機, 手力, 多好多倍啊....

一直都好想學整麵包

但係實在沒有時間

始終要返工, 得夜晚少少時間, 又要煮飯, 又要做家務

其實最近連做手作時間都無, 巳經三個月沒有縫手作仔了

早前又去咗做義工, 又上義工課程,

加上婆婆又病了, 而且連跟父母老爺奶奶差不多都沒有時間見面啊...

最近仲加入咗深夜食堂煮婦同樂會,

有時連煮新菜式都沒有時間啊...

所以邊有咁多時間啊...

麵包...都要再等吓先了....而家就上下一堂半堂, 玩住先啦...







這是導師示範給我們的....

一切開....嘩....熊貓樣即現, 好可愛呀...

看完導師示範, 就輪到我哋開始整了...





經過一輪搓麵團, 嘩...原來搓麵團係咁用力,

可能係第一次啦, 所以有啲緊張, 又唔識用力,

嘩...攪到我哋幾個手軟, 而且手肘位, 好痛呀...

即時唔可以攞重嘢呀....(聽落好誇張, 但係我哋真係好痛啊..><)

攪咗一輪...終於都等到佢出爐呀...

好緊張啊....唔知打開會點呢...




yeah....哈哈...有樣睇了...

其實我的做得不太好啊...應該係最後收邊的收得無咁理想啊...

好開心啊...可以跟好友們一起玩,

個熊貓方包, 好可愛啊...希望第日有機會自己做啦...






回家後, 立刻給少爺品嚐

好香綠茶味啊...鬆鬆軟軟...

少爺連吃了兩件啊....嘻嘻...






大家有機會, 都去玩吓啦....好玩呀...

1 則留言:

  1. 妳第一次就整到 好叻叻 好可愛呀
    搓麵團運動量係幾大架 冬天都搓到出汗 我咪乘機當減肥囉
    [版主回覆07/24/2012 22:03:12]jo 姐, 有導師係到, 一定教到我成功啦. 係咪先. 不過真係估唔到整麵包係咁用力嫁...

    回覆刪除